Sallskapsresan - Nu kryssar vi.
tisdag 24 februari 2009 - George Town, Caymanöarna

Hej allesammans! Nu ar vi ombord pa en alla tiders skuta! Har kan man ata och roa sig sa mycket man vill. (Obs, punkterna ovanfor a och o ar uteslutna..) Vi borjade var resa med en dag till havs och sedan hade vi en skon dag pa Jamaica, Ocho Rios. Visserligen regn (och da menar jag hallregn) men

Då är det snart dags för nästa resa :)
lördag 10 januari 2009 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Nu är det snart dags för nästa lilla trip ut i världen. Här kommer lite försmak på hur resan ser ut samt några bra länkar till fartyget! Ruby Princess: http://www.princess.com/learn/ships/ru/index.html Online video från skeppet:

Sardinien at last.
torsdag 26 juni 2008 - Sardinien, Italien

Nu efter 5 dagar i Isola Rosa (norra sardinien) har vi fått mycket färg och mycket sol. Stränderna är väldigt fina, med ljus sand. Vattnet är turkost som i Västindien och knappt någon tång. Vägen ner till södra Sardinien gick på höga höjder och slingriga vägar. Som högst var vi på

Nu har vi gjort Rom
torsdag 19 juni 2008 - Rom, Lazio, Italien

Hej Huur svettigt som helst har i Rom. Soligt, varmt, roligt, intressant o god mat o glass. Nu skall vi vidare med taget till hamnen dar vi sedan tar baten till Sardinien. Kram pa er alla. Angelica, Sofia, Camilla, Bjorn, Filip

Imorgon åker vi :)
måndag 16 juni 2008 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Nu så är det äntligen dax att komma iväg! Imorgon bitti så bär det iväg och det skall nu bli härligt att komma till solen och värmen nu när det är lite risigt här i Göteborg ;) Ha det så gött alla vänner och vi hörs snart igen! Fam. Röhl och Angelica

Ännu i planeringsstadiet inför resan till Sardinien
söndag 6 april 2008 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

Hej. Jag ville bara testa funktionen att skriva meddelanden på denna sidan och skicka den vidare framför allt till familjen Alklind. Hoppas att ni kommer att vara flitiga besökare på denna sidan nu i sommar när vi reser med familjen o "Allilgelica". Vi hör av oss snart igen så vi får

Karibien 2009

Karibien 2009

19 februari 2009 - 1 mars 2009

Kryssning med Princess Cruises runt Cuba i 7 dagar. Utgår från Fort Lauderdale och stannar i Ocho Rios, Grand Cayman, Cozumel och i Princess Cay.

Sardinien 2008

Sardinien 2008

17 juni 2008 - 1 juli 2008

Familjen Röhls resa till Sardinien 2008. Kompisen Angelica skall också med.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Camilla uppdaterar sin resa