Avresedag
lördag 1 oktober 2016 - Miatorp, Helsingborg, Skåne län, Sverige

MiatorpKlockan ringde strax efter kl 2. Jag hade inte direkt sovit, mest slumrat. Allt var färdigpackat och Bazze hade vi redan lämnat kvällen innan. Han skulle tillbringa kommande vecka nere i Toarp. Det var lite jobbigt att lämna honom trots att jag visste att han skulle ha det hur bra som

2 Dagar 18h 37 min 55 sek
onsdag 25 september 2019 - Gantofta, Skåne län, Sverige

Bara ett par dagar kvar.....Nu är det bara ett par dagar kvar tills vi ska resa till Rabac i Kroatien. Som alltid har jag min packning i huvudet. Allt är väl i princip tvättat och fixat, men har jag lagt det i väskan? Självklart inte, det lär inte ske innan fredag. Det är alltid så, alltid

Hemma igen
söndag 21 augusti 2011 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Nu är man hemma igen! Tack och lov landade man på ett soligt Sturup =). Men jag tänkte skriva lite om vad som hände igår. Idag har det mest varit transportsträckor. Igår (20 Augusti) hade vi satt klockorna på 9, så någon av oss kunde smita ner och lägga handdukar vid poolen, vi ville ju

Halvdag på Aqualnd och därefter Benalmadena
fredag 19 augusti 2011 - Torremolinos, Andalusien, Spanien

Klockan ringde vid 9.30 imorse. Var några dagar sedan man hörde den välbekanta men lite störande signalen. Vi stod vid busshållplatsen i tid men bussen som vi väntade på kom aldrig. Till sist gick vi på en vanlig buss och hoppade av i Torremolinos. 20 min senare stod vi vid entrén till

Stranden, Poolen och shopping i Fuengirola
torsdag 18 augusti 2011 - Fuengirola, Andalusien, Spanien

Har blivit en slapp dag på stranden. Legat på bodyboarden och solat ute i vattnet, snorklat och spelat lite vattenvolley. Slumrade även till i skuggan av en palm. Ikväll ska vi åka in till Fuengirola och kolla läget och imorgon blir det lite bus i ett vattenland. Solen steker riktigt, tippar

Stranden,shopping och Malaga
onsdag 17 augusti 2011 - Málaga, Andalusien, Spanien

Sov länge idag, men vi gick ju inte och la oss förrän vid 3. Vi drog ner till stranden direkt. La oss under några palmer då det var alldeles för varmt att ligga i solen. Det blev nästan direkt ett svalkande bad, sen låg vi och spelade kort ett tag. Det blev några bad till sen gick jag upp.

Pool och Stranddag
tisdag 16 augusti 2011 - Benalmádena, Andalusien, Spanien

Vaknade av att Goran stod i rummet och sa till Robert att gå upp då de skulle iväg till en tobaksaffär innan det blev alldeles för varmt. I förbifarten sa ha till mig - Lilla Carin, somna du om. Jag låg och drog mig lite och smörjde sedan in mig med solkräm. Vickan var också igång med

Väl nere i Benalmadena
måndag 15 augusti 2011 - Benalmádena, Andalusien, Spanien

Landade 50min tidigare än beräknat i Malaga. Det var en lugn och behaglig flygning och ganska klart så man såg land emellanåt. Våra väskor kom först på bandet och därefter begav vi oss till taxibilarna. Vi fick en smärre chock när värmen slog emot oss. Klockan var ju ändå efter 22

Sista inlägget och sista resan!
tisdag 1 mars 2011 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Avslutar härmed resan! Hejdå!

Sista dagen
lördag 11 december 2010 - Miami, Florida, USA

Hallå! Sista dagen på Eclipse bjöd på riktig värme iaf fram till 15-tiden. Sen såg man skiftningen i vädret och det kom ordentligt med regn. Jag.badade 2ggr i poolen sen låg jag i solstolen och jäste. Blev lite småshoppande även idag. Fördrink i "Martini Bar" och.sen middag "Moonlight

Familjeresa till Kroatien, Rabac

Familjeresa till Kroatien, Rabac

28 september 2019 - 5 oktober 2019

Familjeresa till Kroatien, Rabac och boende på All Inclusivehotellet Bellevue Family Resort

Tillbaka till Cambridge

Tillbaka till Cambridge

23 maj 2019 - 26 maj 2019

Tillbaka till Cambridge men denna gången med min man och son. 19 år sedan jag läste där i 6 mån och hade en fantastisk termin.

Kryssning i Östra Medelhavet

Kryssning i Östra Medelhavet

1 oktober 2016 - 8 oktober 2016

En vecka i Spanien

En vecka i Spanien

14 augusti 2011 - 21 augusti 2011

Efter en ganska typisk " Svensk" sommar blir det nu en vecka i Spanien, Benalmadena Costa med 3 vänner. Ser fram emot sol, bad, sangria och god mat. Förhoppningsvis kan jag ladda upp bilder under tiden. Annars får Facebook duga.

Tågresan

Tågresan

13 december 2010 - 2 mars 2011

Sakta men säkert besöks station efter station....

Kryssning i Östra Karibien

Kryssning i Östra Karibien

3 december 2010 - 13 december 2010

Living la vida loca

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Carin uppdaterar sin resa