Hem till Stockholm igen !!
måndag 17 mars 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Woho ! Vi kommer hem pa sondag morgon =) =) !!

koko!
tisdag 11 mars 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Halloo ! Nu ar det bara jag o calle.. kanns valdigt tomt. Vi blir javligt lata nar vi ar sjalva, tillbringar nastan all tid hemma =P hoho Jag vill bara att tiden ska ga, vill hem. Kram! http://youtube.com/watch?v=cNdR4BjG4jM

Hugo!
tisdag 4 mars 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Hej hopp! =) Vi är i Patong med pappa, mackan, vicky, ante o matte. Först bodde vi på ett hotell en vecka, nu bor vi i en lägenhet.. det är nice. Här skulle man verkligen kunna bo varje vinter. Det har inte varit superväder varje dag, men det har blivit en del färg och en hel del fest

Patong
lördag 23 februari 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Hej hopp ! Idag åkte mamma o co hem, känns lite tomt.. men imorgon får vi sällskap igen =) vi har gjort vanliga turistgrejer som att bada sola dricka drinkar schoppa massage och äta gott.. det har varit trevligt förutom en dagstripp till phi phi. Det va bara fullt med folk på ställena vi

Phuket
lördag 16 februari 2008 - Phuket, Phuket, Thailand

Hallå ! =) vi är nu i phuket, karon. Dellet och Lukas har varit här i en vecka, åkte hem idag... saknar er redan ! Nu bor vi med mamma o danne på deras lyxhotell hoho =) Imorgon fyller Lina år, Grattis älskling ! Hoppas det är bra med er alla !

Thailand imorgon !
torsdag 7 februari 2008 - Vientiane, Vientiane Prefecture, Laos

Imorgon åker vi äntligen tillbaka till thailand! =) sol o bad o sällskap av mamma co och dellet o lukas ! o sen pappa o bror =) woho ! Efter att jag skrev sist så har vi åkt genom halva Laos. Vi hyrde en bil och tog oss neråt i landet. Vi såg en hel del byar och övernattade i några av de

Laos
lördag 26 januari 2008 - Vientiane, Vientiane Prefecture, Laos

Hej igen ! Tankte beratta lite om laos... just nu kanns det som att folk har overdrivit hur fantastiskt laos ar. Vi har iof bara satt huvudstaden (en stor by) Vientiane. Den beromda mekongfloden finns bara fem minuter bort fran vart boende, men jag forstar inte varfor den ar speciell har.. den

Discotag till Laos
fredag 25 januari 2008 - Vientiane, Vientiane Prefecture, Laos

Ja men halla ! Vi va pa koh phangang, tog taxi, tog bat, tog buss, tog tag, tog taxi, tog flyg, tog buss. Ett och ett halvt dygn senare ar vi i laos. Nar vi kom pa taget tyckte vi att det va hur bra som helst. Vi hade ett bord och spelade kort, sen kommer tagservitrisen och sager "music" och tar

Forlovade !
söndag 20 januari 2008 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Jag och Calle har forlovat oss ! =) Jag har fatt en jattefin diamantring (jag valde sjalv:) Nu ar vi pa koppan igen.. det ar jag och ett dussin killar.. hoho

Paradiset
torsdag 17 januari 2008 - Trang, Trang, Thailand

Ja men visst! Vi hittade paradiset ! En ö som heter koh ngai, turkost vatten, vit sand, färgglada fiskar och god mat =) Önska vi hade mer tid i trang.. det är fullt av paradisöar. Jag kom på det att första gången jag var i thailand (phuket-krabi) var det ungefär lika fint som här i

Thailand/Asien

Thailand/Asien

25 november 2007 - 8 april 2008

=)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Caroline uppdaterar sin resa