Sista kvallen, sista inlagget.
torsdag 28 juni 2007 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

- Da ping-pong shower, go-go barer och ladyboys blir en del av vardagen. Jag kanner mig val som den mest ensamma manniskan i varlden just nu. Helt utan anledning, har tva underbara svenskar som vi traffat har att umgas med och en underbar familj + vanner som vantar hemma. Men taxin som skulle ta

Invalida Caroline.
måndag 25 juni 2007 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Eftersom mina flipflop blir valdig hala nar de ar blota och eftersom Jake forsvann var jag tvungen att springa runt o leta efter honom i regnet (kommer antaglien aldrig ifran det). Caroline, smidig som en gnu var naturligtvis tvungen att trilla, skrapade upp foten ganska rejalt och kan nu knappt ga

Pattaya City.
fredag 22 juni 2007 - Pattaya, Chon Buri, Thailand

Pattaya city, en strandstad. Riktigt riktigt nice faktiskt. Lagom stor, mycket shopping och manga nattklubbar. Skont att komma hit och slippa avgaserna i Bangkok, 3 dagar, thats it. Skulle nog aldrig klara mer an det. Mot en langsam men saker dod..blasch. Varning for tuk-tuk-chaffisarna, dom tar

Thailand :)
tisdag 19 juni 2007 - Bangkok, Thailand

Sitter pa ett enormt kopcentra i Bangkok just nu dar vi har vandrat runt dom sensta timmarna, kopt klader o druckit kaffe :) Flyget gick bra, sag nagra nya filmer bl.a. Wild Hogs. Hahaha, grymt rolig film! Naja..kom till ett valdigt fint hotel, at italienskt och slappade igar. Harligt varre. Ska

3 dagar till Asien.
fredag 15 juni 2007 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Efter en renunion med Helena och Alex som jag traffade i Sydney var det dags att lamna alla inkl. Alle och bege mig ner till Jake igen dar jag befinner mig nu. Kom i onsdags och har mest bara slappat dom har tva dagarna. Kollat pa den legendariska filmen 'Hostel' som inte alls va sa himla

8 dyk senare.
tisdag 5 juni 2007 - Cairns, Queensland, Australien

Simma med hajar, skoldpaddor och nemo. Detta var alltsa..hmm..vart pengarna? Vad ska man saga? Helt galet underbart! Det har varit sa mycket upplevelser att jag maste ta det dag for dag :) Dag 1 & 2. Bestod av teori och pooltraning som sagt :) Fixade alltihop galant inklusive teoriprovet. Med

Dykning.
fredag 1 juni 2007 - Cairns, Queensland, Australien

Ett snabbt litet ps..glomt att skriva om Magnetic Island tror jag..hmm..inget att skriva egentligen eftersom vi knappt gjorde nagot forutom var kanottur och att nagra tama kookaburror snodde maten direkt fran gaffeln 10 cm fran ens mun. Forstar inte nar folk sager att Magnetic Island var ett av dom

Busstur.
tisdag 29 maj 2007 - Brisbane, Queensland, Australien

36 timmar = karlek. Har alltsa varit nere i lilla Alstonville over helgen for att halsa pa Jake. Latt en av de basta helgerna har i Australien. Flog ner till Brisbane pa fredagen vilket bara tog 2 timmar, under tiden jag vantade pa bussen som skulle ta mig till Surfers Paradise hann jag ga vilse

Whitsundays.
torsdag 24 maj 2007 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Segling, fint vader, paradisoar och festfolk. Segligen startade alltsa fran Airlie Beach, var bat hette Tongara. En lagom stor bat med lagom mycket manniskor. Forberedde med sjosjuketabletter, UDL, solkram o bikini styrde var harligt galna crew ut mot havet. Forsta segeldagen, eller eftermiddag

Agens Water - Town of 1770.
tisdag 15 maj 2007 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Agnes Water, Town of 1770..staden som ar dopt efter Kapten Cooks andra landstigning. Det imponerande invanartalet 2000+80 pers. No crimes. Oooh. Vi kom alltsa med Premier Bus, som slappte av oss 3 mil utanfor denna 'stad' i mitten av ingenstans. Eftersom vi hade varit sa duktiga att fixa boende

Ett varv runt jorden.

Ett varv runt jorden.

18 april 2009 - 15 september 2009

Dags att dra iväg igen, denna gången med [b]två[/b] vänner.

Australien

Australien

4 februari 2007 - 28 juni 2007

Ute för att utforska denna kontinent med min resepartner Alle. Jobb, chill, fest och massa surfing!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Caroline uppdaterar sin resa