HEJ ALLA!
onsdag 5 oktober 2011 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

HALLÅ! adda mig på facebook och skriv där, så lätt att jag missar er annars. Caroline Gustafsson!

koster
lördag 15 mars 2008 - Strömstad, Västra Götalands län, Sverige

Koster blir det varje år, började när jag var tre år eller något sånt :) fast i år tänker jag åka dit med några polare, innan har det vart familjen :)

snart frankrike
lördag 15 mars 2008 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

just nu är det bara dåligt väder här hemma så det hade vart trevligt att åka till frankrike nu .. men det blir inte förrän 20 maj, det är långt kvar :)

England

7 september 2011 - 10 januari 2012

Jag packar väskan och far till London på obestämd tid. Tar med mig favorit tröjan, kamerorna, papper, penna och sedan är jag redo! Jag ska leta boende och söka jobb men också njuta utav staden, fikat, bärsen och folket, det ska bli fantastiskt! Ses där!

28 augusti 2011 - 29 november 2011

Im moving to London!!! don't know for how long yet but I hope I'll find a job and a sheep place to live so I can stay for a while. My planes are to just discover new places, develop my english, make an awesome portfolio, meet new people and just have a good time. Im sceard and very excited, need to do some planning now! byeee

21 mars 2008 - 28 mars 2008

fjällen med familjen

koster

6 juli 2007 - 13 juli 2007

koster varje år :)

italien

19 juni 2006 - 26 juni 2006

italien med mamma o emma

20 maj 2008 - 25 maj 2008

frankrike med klassen = )

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Caroline uppdaterar sin resa