long time no see
onsdag 21 juli 2010 - Kemer, Turkiet

hej igen! längesen jag skrev något men det händer så mycket hela tiden. vi festar, vi jobbar, vi bråkar med personal, vi har inbrott i vårat hus, vi solar och vi badar, vi förbannar och vi njuter av livet. imorgon ska vi till alanya och på fredag är det teamdag. skönt att slippa jobb

hemma
fredag 9 juli 2010 - Kemer, Turkiet

det händer mycket dessa dagar! igår åkte vi till side för att se spelning och umgås med våra kollegor och vi stannade tills idag eftermiddag. det blev en helt galen kväll och det är alltid lika roligt att vara tillsammans med er :) nu sitter vi på kontoret, vi har fortfarande inte

söndag
söndag 4 juli 2010 - Kemer, Turkiet

nu börjar det bli riktigt varmt här i turkiet, klibbigt som attans. vart man än går så svettas man floder. det är ju lagom roligt att stå inför sina gäster på välkomstmötet och känna att det rinner svett nerför benen. ett möte avklarat, nu har jag bara ett kvar och sedan ska jag kila

galna dagar
lördag 3 juli 2010 - Kemer, Turkiet

sitter på kontoret, har inget internet i lägenheten för tillfället. jäkla skit, funkar aldrig. igår jobbade jag en stund innan vi stack och softade på beachen hela dagen och tyvärr slutade det med att vi fick betala en fet summa pengar. vi drack och åt saker som vi trodde skulle få

stopp
tisdag 29 juni 2010 - Kemer, Turkiet

flytet tog stopp idag. fram tills nu var det madde som hade haft en himla massa problem med sina gäster men idag fick jag min första utskällning och detta inför typ 10 andra gäster, helt obefogat. blev så chockad att jag började gråta efteråt. när ingen annan såg såklart. sedan åkte

kontoret
måndag 28 juni 2010 - Kemer, Turkiet

sitter här på min lediga tid på kontoret och gör lite kontorsarbete innan det är dags att gå hem för dagen. vi har fullt upp här nu och man märker av att högsäsongen är i full gång. det är mycket som händer på lite tid och varje dag får man nya frågor och bekymmer att ta sig an

hej hej
fredag 25 juni 2010 - Kemer, Turkiet

dags att skriva igen! fullt upp som vanligt. onsdagen var ingen bra dag. sprang runt på flygplatsen med ett hål i kjolen så visade ju lite mer än vad jag borde gjort. allt var bara kaos, rullband stannade och personalen var handikappad. som grädde på moset funkade inte micken i bussen.

inget nytt på den här fronten
måndag 21 juni 2010 - Kemer, Turkiet

det rullar på här. varmt, svettigt och spännande som vanligt är det i vardagen. imorgon ska vi åka upp på 2365 m höjd. Thatali-linbanan som åker upp i Taurusbergen. det kommer bli häftigt! puss och kram skumbanan

hej igen
fredag 18 juni 2010 - Kemer, Turkiet

dåså, då var jag hemma igen och har lite tid att sitta vid datorn. igår hyrde vi bil för att åka ut en bit utanför Kemer för att se vad som fanns. Tänkte besöka ruinstaden Phaselis men det krävdes inträde så det struntade vi i. åkte till Olympos(?) istället. en badoas som ni ser på

fredag
fredag 18 juni 2010 - Kemer, Turkiet

hej hej! Haft fullt upp men passar på att skriva ett par rader här. idag ska vi på antalya citytur och studera den. det är också jag som ska genomföra den nästa vecka. spännande. berättar mer sedan och om vad vi gjorde igår. en och en annan bild kommer kanske också upp men får se hur

5 juni 2010 - 20 november 2010

första säsongen som reseledare och guide!

5 juni 2010 - 20 november 2010

Min första säsong som reseledare :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Caroline uppdaterar sin resa