Smått o Gott TVÅTUSENSJU.
fredag 19 januari 2007 - Oslo, Norge

Gott Nytt År samt go fortsättning till er alla. Vad som skett under det nya året: Vart hemma på besök över Julen i Götet. Jag och Roberto flyttat till en ny lägenhet. Firat födelsedag/nyår i Oslo. Kastat kryckorna. Fått helg-jobb på en skön bar. Slutat på Smart Club. Börjat på

Sjukskriven och besøk i Sthlm.
lördag 9 december 2006 - Oslo, Norge

Før två veckorsedan hade jag o alexandra i åtanke att jobba en helt vanlig arbetsdag på vårt kæra Smart Club. morgonen børjade med att en olycka intræffade. klantiga jag vred till hela knæt och fick åka akut till sjukhuset. væl dær tog dem massa bilder o konsaterade att inget vart

Folk drar...
söndag 26 november 2006 - Oslo, Norge

Hejhej. det har ytterligare gått några veckor nu. jag knegar fortfarande mitt vita arsel av mig på Smart Club. nu skall det øppna på søndagar med så jag far på jobb 7 dagar i veckan! kan tolkas slitet men nær man ser att timlønen ligger på det dubbla så kænns det genast vært att

Ænnu en lyckad fest..
lördag 30 september 2006 - Oslo, Norge

Hej. Jiaa nu ær det Lørdag, seg som få ær jag. Efter en veckas lång knegning på fucking manpower jobbet så drog vi till med en rejæl fest i går kvæll. Vi vart ett riktigt gott gæng som begav oss ut till Riverside, før o se Hamlet (vår norske hasch granne) spela med sitt band. Dock

Something beautiful!
tisdag 19 september 2006 - Oslo, Norge

Hejsan i stugan... dagarna nu som vart har innehållit mye matnojja samt skrattnojja =) anna vet vad jag pratar om. thihi. våra kæra rumskompisar kom hemigår efter en helg i Malmø, jag o anna satt i væntan med att dem skulle komma med en mikro, lite løsgodis, diskstæll, samt alkohol.. dem

Time to say Goodbye!
onsdag 9 augusti 2006 - Philadelphia, Pennsylvania, USA

Hey you! The time went past so fast.......... Nu har tiden kommit att saga "farval".. sorligt nog men sa sant! Trots lite sma bekymmer som kommit under arets langa gang sa har jag fatt uppleva det mest underbaraste aret! I augusti forra aret trodde jag aldrig att jag skulle kanna en sadan har

Sista veckan..
fredag 4 augusti 2006 - Philadelphia, Pennsylvania, USA

Ja nu ar sista veckan har.. trakigt att saga adjo till allt har men samtidigt roligt att bege sig hem o borja pa nya aventyr! Liten aterblick pa veckans som vart.. Torsdagen den 19:e akte jag upp till NY o traffade bror min samt Linda.. blev som vanligt nagra intensiva dagar pa underbara

A year in the U.S!
tisdag 1 augusti 2006 - Atlantic City, New Jersey, USA

I made a year in the U.S.... helt otroligt!! Nu blir det varsta stekar partyt med Norrlanningen Emelie... =) Smaskens.. Chaooo!

Sweds just wanna have fun..
torsdag 20 juli 2006 - Philadelphia, Pennsylvania, USA

Intensiva dagar nu for oss.. ligger vid poolen o leker lyxs fruar samt festar pa kvallarna.. vi gillar det! I Sondags sa akte jag o Em in till Philadelphia for att traffa Joakim (min f.d klasskompis) visade han runt lite i Philly samt tog med han till Art Museum dar han sprang gladjande upp for

Drinking wine by the shore!!
lördag 15 juli 2006 - Atlantic City, New Jersey, USA

Haj! I onsdags vart mitt nanny-ar over samtidigt som min laaanga semester borjade sin gang! Hamtade upp Emelie pa kvallen.. Blev ett kart aterseende, kandes inte som att det vart ett arsedan vi sist sags! Torsdagen borjade vi med en tur till Cherry Hill Mall.. nar kvallen kom sa satt vi o

My trip in America..

My trip in America..

1 augusti 2005 - 10 augusti 2006

[b]Mirakelplats i det stora bla..[/b]

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Caroline uppdaterar sin resa