Bilder.
lördag 29 april 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Här kommer resterande bilder från påsk-helgen.

Välkomna!
söndag 23 april 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Ja, välkomna till en ny resa.Senhösten blir det denna gång.Vi har valt att inte åka 2 månader till vintern utan delar upp det på 2 resor.1 månad i höst och 1 månad till vintern.Vill undvika värsta högsäsongen då det är väl mycket folk i Huay Yang numera.Startar med 2 nätter i

Äntligen......avslutande inlägg.
söndag 23 april 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Det tog sin lilla tid med det avslutande inlägget.2 månader.Avslutar som vanligt med blombilder.1 orkideé blomma finns kvar .Otroligt nog har de gröna bladen rotat sig samt ett nytt blad har tillkommit.Ska planteras.Blomkransarna sparas och ersätts av nya framöver.Nu får ni följa mig/oss

Påskdagen/söndag/hemresedag.
tisdag 18 april 2017 - Sundsvall

Avstod kaffet till frukosten.I stället 1 glas med jordgubbssmothie.Tar det lite lugnt på rummet.Packat det mesta.Går ut en sväng.Först ner till Casino Cosmopol som ligger vid vattnet.Det är kyligt ute.Helt otroligt casinot har öppet varje dag till 03.00!!Vem är där en måndag till den

Påskafton
lördag 15 april 2017 - Sundsvall

Vi äter frukost strax efter 09.00.Tidigt för att vara oss på en lördag, ja i alla fall för Titti.Tar det sedan lugnt på rummet ett tag.Innan 11.00 går vi ut.Jeff för att filma Titti för lite shopping.Det var lugnt på stan i Sundsvall denna påskafton.En del affärer stängda, som bl.a.

Kväll i Sundsvall
fredag 14 april 2017 - Sundsvall

En stund efter 18.00 middag.Innan dess drack vi lite rosébubbel.God middag.Taco buffeé.Ost, marmelad och valnötter.Kladdkaka med grädde. Den stod Titti över.En flaska rosé till maten.Mycket folk , fullt vid alla bord i matsalen och receptionen.Vi satt vid receptionen.Nu Let´s Dance.

Mot Sundsvall, långfredagen
fredag 14 april 2017 - Sundsvall

Långfredag och dags bege sig till Sundsvall.11.13 avgår tåget.Vi promenerar dit i lugn takt.Mycket folk på tåget.Vi har sittplatser vända åt rätt håll.Åker andra klass denna gången.195:- per person.Samma pris åter Umeå.Har med oss fika i den sedvanliga blå kylbagen.Även bubbel till

Ej publicerade foton.
lördag 8 april 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Här kommer ej tidigare publicerade foton.Kan tänkas de funnits med förut, lite svårt hålla koll.Läs eventuell text till respektive bild

Ghost Tower, Sathorn Unique Tower Bangkok, övergiven skyskrapa.
fredag 24 mars 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Sathorn Unique Tower is an unfinished skyscraper in Bangkok. Planned as a high-rise condominium complex, construction of the building was halted during the 1997 Asian financial crisis, when it was already about 80 percent complete. It is now among the most prominent of Bangkok's many derelict

Bilder från sista dagen i Bangkok, 21 februari
tisdag 21 mars 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Här kommer bilder från vår sista dag i Bangkok, 21 februari. Bilder från Mandarin Oriental, Gourmet Market och Tops Market.

Glad Påsk Sundsvall.

Glad Påsk Sundsvall.

14 april 2017 - 16 april 2017

Firar påsk i Sundsvall på trevliga Hotel Grand.

Thailand/Huay Yang/Bangkok hösten 2017.

Thailand/Huay Yang/Bangkok hösten 2017.

14 oktober 2017 - 19 november 2017

Kommande resa blir lite utanför högsäsongen. Blir nog bra det också.

Höstweekend i Stockholm

Höstweekend i Stockholm

7 oktober 2016 - 9 oktober 2016

Vi firar svärmor/mamma denna helg. Ja Titti fyller också år!

Weekend i Sundsvall.

Sommarhelg i Stockholm

Göteborg 2016

Göteborg 2016

9 juni 2016 - 13 juni 2016

Iår blir det en försommar-resa till Göteborg.

Skellefteå-Schlagerkväll

Skellefteå-Schlagerkväll

21 maj 2016 - 22 maj 2016

Vi besöker Skellefteå och Schlagerkväll på Stadshotellet.

Huay Yang  dec-feb 2016-2017

Huay Yang dec-feb 2016-2017

23 december 2016 - 22 februari 2017

Vi flyr delar av vintern även iår. Ser fram emot härliga dagar i vårt älskade Huay Yang.

Stockholm-Krakow

Stockholm-Krakow

4 mars 2016 - 10 mars 2016

Oj då ut på vift igen. Vi reser till ett oupptäckt land för oss Polen.

Örnsköldsvik!

Örnsköldsvik!

1 augusti 2015 - 2 augusti 2015

Spontant besökte vi Ö-vik för ett dygn!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Elisabet uppdaterar sin resa