Vi väntar.....
tisdag 12 december 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

....som vanligt väntar vi på att husägarna ska komma tillbaka.Vi trivs bäst utomhus.Nu har det gått 1 månad sedan de låste dörren och lämnade oss.Tur tiden går ganska fort, snart är de här igen.....

Säg hej till kamelen.
lördag 9 december 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Visade en bild när vi var på Dubai flygplats vid utresan till Bangkok.En påse med shopping. Se foto.Ja visst var det en kamel jag köpte.För 22 dirham, ca 25 sv kr.Den säger att öken är bättre än snö och is.

Göteborg till jul.
lördag 9 december 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Iår blir vi inte så exotiska till julen.Det blir Göteborg 23-26 december.Boende som vanligt trevliga hotell Odin.Kommer förstås sakna vackra julgranen på Mandarin Oriental.Men Jeff sa, du får ju se julgranen i Nordstan!De 2 bilderna är från 2012, Liseberg.

Bilder fredagen 13 oktober.
måndag 4 december 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Bilder från fredag 13 oktober.Dagen innan avfärd till Bangkok.Inte så många opublicerade bilder kvar, några inlägg till blir det.

Bilder 14 november, dagen.
söndag 3 december 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Bilder från dagen , tisdag 14 november.

Resan till Sverige 14/15 november.
lördag 2 december 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Vid 20.30 lämnar vi rummet/lägenheten.Vi är ute i mycket god tid, bättre det än komma sent till flygplatsen.Utcheckningen på hotellet går snabbt och vips har de en taxi åt oss.Inga trafikproblem att ta sig till Suvarnabhumi airport.Tar ca 30 minuter.Som vi checkat in via datorn går vi i en

Hua Hin måndagen 30 oktober.
fredag 1 december 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Tyvärr serveras inte frukost längre på The Museum.Går ut en sväng för att se om vi kan hitta något frukostställe.Det gör vi inte.Handlar på 7 eleven i stället.Banan/chokladmuffins, juice och yoghurt.En banan till Jeff.Kaffe o te går att göra på rummet.Frukosten smakar bra.Idag blir

Mera bilder.
torsdag 30 november 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Här kommer resterande bilder från söndagen 29 oktober.

Hua Hin, söndagen 29 oktober
torsdag 30 november 2017 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Dags att besöka Hua Hin med 2 övernattningar på Centara Grande.Senast vi gjorde det var i januari 2016.Januari 2017 gjorde vi en dagstur till Hua Hin.En mycket regnig dag, dagen före den hemska översvämningen.Avresa 11.00.13 mil till Hua Hin.Vid ankomsten bjuds på en fruktdryck.Den är lila

The final countdown.
tisdag 14 november 2017 - Bangkok, Thailand

Sedvanliga morgongöromål.Tvättar idag också.11.00 tuk-yuk-service till Sky train.Åker lite längre bort på vår linje , Sukhumvit till Bang Chak.Där ligger Jim Thompson outlet men dit går vi inte.Blir bara till blomsterförsäljaren strax nedanför trappan till Sky train.Köper den

God Jul Göteborg.

God Jul Göteborg.

23 december 2017 - 26 december 2017

Julen 2017 firas i Göteborg.

Lycksele.

Lycksele.

30 september 2017 - 30 september 2017

Över dagen till Lycksele.

Stockholm

Stockholm

21 juni 2017 - 22 juni 2017

Begravning i Stockholm

Umeå-Helsingfors-Bangkok/Bangkok-Hong Kong-Helsingfors-Umeå. Vinterresa till Huay Yang 2018.

26 februari 2018 - 28 mars 2018

Vinterns resa Thailand/Huay Yang Åter Sverige/Umeå via Hong Kong.

Lång-weekend Stockholm

Lång-weekend Stockholm

24 maj 2017 - 28 maj 2017

Vi åker till Stockholm för en lång-weekend

Glad Påsk Sundsvall.

Glad Påsk Sundsvall.

14 april 2017 - 16 april 2017

Firar påsk i Sundsvall på trevliga Hotel Grand.

Thailand/Huay Yang/Bangkok hösten 2017.

Thailand/Huay Yang/Bangkok hösten 2017.

14 oktober 2017 - 15 november 2017

Kommande resa blir lite utanför högsäsongen. Blir nog bra det också.

Höstweekend i Stockholm

Höstweekend i Stockholm

7 oktober 2016 - 9 oktober 2016

Vi firar svärmor/mamma denna helg. Ja Titti fyller också år!

Weekend i Sundsvall.

Weekend i Sundsvall.

2 september 2016 - 4 september 2016

En tripp till Sundsvall!

Helgresa Stockholm

Helgresa Stockholm

22 juli 2016 - 24 juli 2016

Sommarhelg i Stockholm

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Elisabet uppdaterar sin resa