Dag 20 Sola, bada vid poolen, show!
onsdag 5 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Hejsan!Sista heldagen i Las Vegas! Idag är det ännu varmare än igår, runt 38 C, så vi satsade på poolhäng och sola🌞👙 🏊 ett tag.Kent ville gärna spela lite på maskinerna, finns ju några tusen att välja på på varje hotell! Blev alldeles för lite spelat enl honom😉 Han ville

Dag 21-22 Hemfärd via S F och London!
torsdag 20 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Ja då var det dagen D dax för hemfärd.Startade med frukost på hotellet och packa ihop bagaget och göra utchekning från Linq hotel. Klockan var ju inte mer än 10 på FM och spelen var i full gång, här slutar man aldrig att spela men tempot var lite lugnare.Dax att beställa en Uber och den

Dag 19 Dagstur Hooverdammen, helikopter Grand Canyon!
tisdag 4 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Hello everybody! Idag blev vi upphämtade på morgonen med buss till först Hooverdammen som låg typ en timmes färd ut i öknen. Varmt som tusan när vi gick ur bussen. Vi fick varsin vattenflaska av chauffören!👍 Stannade där i tjugo minuter för korttagning, jättefint där. Sen åkte vi

Dag 17 Kyrkan, liten shoppingtur, besöka Christa m familj!
söndag 2 juni 2019 - Denver, Colorado, USA

Hello again!Idag är det söndag vilket betyder gå i kyrkan här! De frågade om vi ville gå med och vi tyckte det kunde vara intressant att se hur det går till i en amerikansk kyrka😊. Det sjöngs mycket, av en kör och också församlingen. Prästen hade vanliga kläder på sig och pratade

Dag 18 Avsked till Bobbi och George, flyg till Las Vegas!
måndag 3 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Hej!Så har dagen kommit för att lämna Denver och åka vidare till Las Vegas, sista äventyret😀 Vi fick en morgonbön av George vid frukostbordet att vi skulle få en säker resa hem 👌📖. De körde oss till flygplatsen i Denver, och tog avsked där. Det har varit riktigt roligt att

Dag 1 Ankomst till San Francisco!
fredag 17 maj 2019 - San Francisco, Kalifornien, USA

Hej! Kom fram vid ca17.30 SF-tid, odentligt trötta av den långa flygturen utan nån sömn! Dags att sova, gonatt😴 // NinaVi fick tag i en bussskyttel till hotellet.Efter lite oklarheter med bokning så fick vi ett rum.//Kent

Dag 16 Party för George med släkt, vänner och grannar!
lördag 1 juni 2019 - Denver, Colorado, USA

Hejsan!Så var det kalasdags efter alla förberedelser. Det kom väl ca 25 st, några föll bort. Jättekul att få träffa några ur Walter släkten. Georges ena son Aaron och Emily, nygifta sen augusti!❤😀 Hon var jättetrevlig och gullig. De annonserade också att de väntar barn, i

Dag 15 Golf, sola, förbereda party, mexikansk restaurang!
fredag 31 maj 2019 - Denver, Colorado, USA

Hej!Idag var Georges födelsedag, så Kent och jag sjöng Ja må han leva på svenska för honom, vilket han uppskattade mycket och gav honom en Uddevallachampagne som vi dragit med på hela resan. Den var hel också!😌 Kent och George började dagen med en golftur tillsammans med ett gäng

Dag 14 En tripp till storstan Denver!
torsdag 30 maj 2019 - Denver, Colorado, USA

Hello again!Idag blev det en tripp till centrala Denver och besök på Colorados delstat parlamentet, state capitol, lokala city och comunity. Man har en Senate (35)och House of representatives (65).Man har också porträtt på alla USAs presidenter. Vi såg på mycket av Colorados historia och hur

Dag 13 Shoppingtur till Loveland, lunch, bil till Rocky Mountains!
onsdag 29 maj 2019 - Denver, Colorado, USA

Hej! Idag var det mulet väder, så vi bestämde oss för att åka och se om det fanns nåt intressant att shoppa!😆 Och det fanns det! T.o.m. Bobbi hittade ett par jeans. Hoppas det får plats i resväskan sen😉. Sen blev det lunch på ett ställe där man fick gratis valfri paj till

USA, Kalifornien 2019

USA, Kalifornien 2019

17 maj 2019 - 7 juni 2019

Vår resa till USA börjar på Landvetter via Helsingfors till San Francisco den 17 maj-19.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Christina uppdaterar sin resa