C'mon Aussie C'mon!
torsdag 15 februari 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

Da var man helt plotsligt ett helt ar aldre (visare?)… Hur var da fodelsedagen? De som mottagit glada meddelande efter 21-tiden den 11 februari kan kanske forsakra er andra om att det var en lycklig 22 aring som sprallade runt i Sydney den dar kvallen. Borjade helt stadat med lite fordrink hemma

Livskvalitet...
måndag 5 februari 2007 - Sydney, New South Wales, Australien

Tro det eller ej men nu sitter jag faktiskt har och ser fram emot att forsoka sammanfatta vad jag har gjort sen jag skrev ordentligt sist, dvs den 23 december eller nagot sant. Kanske inte helt latt men jag ska forsoka. Flyttade in i mitt nya rum precis efter jul och dar bor jag fortfarande kvar.

Mer bilder...
tisdag 16 januari 2007 - Airlie Beach, Queensland, Australien

Har precis agnat lojligt mycket tid at att ladda upp bilder. Sanslost hur langsamt det kan ga ibland. Har hunnit laga en hel middag m min franska flatmate + atit den (det ar ingen myt att fransman ar bra kockar =)), se en hel langfilm, gatt ut och rastat hunden, duschat, och tagit en kopp

Merry X-mas
fredag 22 december 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Sadar! Nu har jag antligen laddat ner lite nya bilder. Det tar ca 5 minuter per bild sa det galler att man har bade en gratis dator och en eftermiddag att spendera pa struntet. Har hant en del sen sist. har sprungit runt som ett skallat skin och forsokt hitta nagonstans att bo vilket inte ar det

Back where it all started...
torsdag 14 december 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Okidoki, da var man tillbaka i Sydney igen och det kanns som att det var ungefar 10 dagar sen jag akte harifran. Facit sager nog att jag akte harifran den 4 november eller nagot sant. Maste nog kolla upp det for att veta exakt... Har haft helt underbara veckor langs ostkusten. Kanns verkligen

Byron Bay mm
lördag 2 december 2006 - Byron Bay, New South Wales, Australien

Jaha, sa var ska man borja den har gangen? Ar i Byron Bay nu dar vi tar det minst sagt valdigt lugnt. Bor pa ett hostel dar folk bokstavligen slass om besticken i koket och harom natten smallde jag ihjal 5 spindlar pa vaggen brevid min sang inom jag lite halvskeptiskt somnade och halvsov mig igenom

Halla sig flytande...=)
tisdag 14 november 2006 - Noosa Heads, Queensland, Australien

Hog tid for en uppdatering! Det har hant valdigt mycket sen sist jag skrev och jag har inte riktigt haft vare sig lust eller tid att sitta och hanga vid en dator, sorry. Hastigt och lustigt bestamde jag mig for att lamna sydney. Fick jobbet pa Esprit i Bondi junction (sydney) efter att ha blivit

Down Under
onsdag 25 oktober 2006 - Sydney, New South Wales, Australien

Sadar ja! Da har jag efter mycket om och men fatt "tummen ur" och skaffat en sandar resedagbok som man tydligen maste ha =) Har varit i Sydney i 17 dagar nu och sammanfattningsvis ar det nog nagot av det basta jag gjort hittills i livet. Bor pa Bondi Beach i en lagenhet med 6 killar. Delar rum med

Sweet Australia

Sweet Australia

8 oktober 2006 - 21 mars 2007

Ett halvårs paus ifran den svenska vardagen. Borjar med 3 månder i Sydney for att efter nyår ge mig iväg och utforska denna gigantiska ö och allt den har att erbjuda.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Clara uppdaterar sin resa