Högtflygande barn
tisdag 13 februari 2018 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

Vi vaknar sent, äter frukost sent och går ner till stranden......sen. Helt underbart att slippa alla måsten och bara vara.Vi har hittat en restaurang som ligger precis på hörnet ner till vårt hotell (nu fattade alla va!) där äter vi en ång om dagen. De är riktigt duktiga på mat - vi har

Ännu en dag i paradiset
måndag 12 februari 2018 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

Sömntutor... 180212- Mamma, sa Ellis 03,34 och satte sig upp i sängen - Det är fortfarande natt mitt hjärta somna om, svarade jag. Det gjorde han!!!När klockan var 10.00 var det fortfarande bara jag och Nicke som var vakna. Han hade dessutom varit ute och sprungit...en mil på Karon

Äntligen framme
måndag 12 februari 2018 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

Garden Home Kata 180211Det höll inte på att bli någon träff med familjen i Uppsala, detta berodde på två saker1. Mamman (jag) hade inte riktigt läst rätt på biljetterna! Jag läste hur lång tid det tar att flyga och inte estimated timme of arrival. Vilket gjorde att familjen trodde att

TillbakatillThailand

TillbakatillThailand

11 februari 2018 - 1 mars 2018

Vi bokar en resa till Grekland sa familjens överhuvud! Jaaaa sa barnen. Hur mycket?!!!!! Det finns billiga biljetter till Thailand. Tack vi tar det.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Nicklas uppdaterar sin resa