Sista inlägget!
fredag 26 maj 2006 - Luleå, Norrbottens län, Sverige

Sådär ja! Då var tiden i Butte avklarad. Som bonus så gick alla kurser också vägen. Efter att farsan for hem till Sverige så har jag firat påsk i Seattle. Då fick jag laga mat för andra gånen på 4 månader vilket var sjukt kul! Sista veckorna efter påsk var det inget mer resande utan

Det börjar....
lördag 8 april 2006 - Las Vegas, Las Vegas, Nevada, USA

...våras här i väst! I Las Vegas hade man 26 grader skönt! Emelie>>>ojojoj vad det kommenteras ;) Hittat några damsugarpåsar än??? Jag fick mass kort, hälsningar och en morotstårta på min dag. Helt okej! 5-timmarspromenader hör inte till jänkarnas kultur har jag väl konstaterat. När

Snart så kommer...
måndag 20 mars 2006 - Casper, Wyoming, USA

...farsan å hälsar på. En lite förlängning på Springbreak. Lasse å Kerstin>>>Tack för uppvaktningen! Jag hoppas det var mer snö i Jackson än det är i Lida annars har ni mycket. J-A>>>Jag ska ändra starttid till efter 0300 så jag slipper lyse. Och med tanke på att jag inte hinner

Jackson Hole
torsdag 16 mars 2006 - Casper, Wyoming, USA

Jag förstår varför... Morbor>>>Jo, jag stortrivs....nytt å kul liv. En flytt igen...vart blir det då? Hälsa Piteborna. Gunnerfalk>>> Nä, vasaloppet är ett av de få loppen som det är en merit å va sist i. Finlandsfärga.....låter farligt. ...Jackson Hole är ett av världens mest

Spring Break...
onsdag 8 mars 2006 - Helena, Montana, USA

...is coming up. Rent a truck and go to Jackson. Prognosen lovar snö, snö, snö och åter lite puder. Patrik>>>Vet ingen starttid än men det vore helt klart kul om vi blev ett gäng. Jag föreslår starttid efter 03.00 så vi slipper montera lysen å reflexer. Gunnerfalk>>>Jag får gratulerar

Fernie Fernie Fernie...
onsdag 22 februari 2006 - Fernie, British Columbia, Kanada

En kall dag, en halvkall och en med någon dm nysnö... Olle>>>Uppdaterar en bild till dig personligen. Bara att slå en pling på skypen när du har tid. Vore trevligt! Emil>>>Hälsa grabbarna om dom inte har åkt hem än. Blir några skiddagar men tror knappt jag kommer komma upp i förra

Raccoon - Tvättbjörn
onsdag 15 februari 2006 - Helena, Montana, USA

Första kommentaren om att jag har fått en liten tvättbjörnsbränna har kommit. Måste innebära sköna skiddagar och det stämmer. Micke>>>Här ska första köldknäppen komma till helgen. Ner mot -30. Som tur är ska jag till ett berg å åka skidor och på högre höjd brukar det va varmare

Amazing Yellowstone Park!!!
onsdag 8 februari 2006 - Casper, Wyoming, USA

Wow! Vilken sjukt kul resa! Linda>>>Jepp i krokarna runt 17:e maj dyker jag upp. Synd att du jobbar men Stian får vara stand-in ;). Jocke>>> Passa dig för italienska häcklöpare....kan meddela att det finns såna här. :) Emil>>>Jävligt kul att höra av dig grabben. Ta hand om

Superbowl...
torsdag 2 februari 2006 - Helena, Montana, USA

...is coming up this Sunday! Finalen i Amerikansk fotboll nalkas och det laddas för fullt inför kampen mellan Pittsburgh och Seattle. Go Seattle!! Joachim D>>>Liverpool lät ju kjempedigg....nämde jag att jag håller på Arsenal??? ;) Jag tycker det är dags du kastar in handduken på Vianor,

En vecka senare...
onsdag 25 januari 2006 - Helena, Montana, USA

Hallå igen! Då har det gått en vecka, bara 15 kvar. Går inte tiden fort, va?Här kommer några kommentarer till era inlägg: David>>>Ha det riktigt bra i St. Anton å skicka gärna en rapport. Gunnerfalk>>>Jag ska vara tydligare men tänk på att jag är i norra USA ;) Johan S>>> Jag har

Utbytesstudier i Montana

Utbytesstudier i Montana

15 januari 2006 - 15 maj 2006

Utbytesstudier vid [link url=http://www.mtech.edu]Montana Tech University[/link] i Butte, Mt. Alltså i Rocky Mountains så det finns risk för att man kommer klämma en del lagg!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Tommy uppdaterar sin resa