Hårt arbetande drivmedelsförsäljare från öfre Östermalm som knäcker extra som postmästare och videofilmsdistibrutör.
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Inca, Balearerna, Spanien
Febba snodde apan framfor ogonen pa mig
lördag 13 december 2003 - Bangkok, Thailand

Igar drog vi vidare till var slutstation. Det ar alltid blajigt att aka buss en hel dag men ibland ar resorna roligare an vantat. Den forsta korta entimmarsresan muntrades upp av att chaufforen slog pa karaoke. Inte vilken karaoke som helst heller, utan nakenkaraoke. Lattkladda damer som amade sig

25 kilo adrenalin
onsdag 10 december 2003 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Idag har vi akt bergodalbanebat fran Koh Pha Ngan och hit. Helt sjuk battur med kilometerhoga vagor som lekte med var bat och kaptenens humor. Det var manga som grat och manga som skrattade, vi forokte bara se sa coola som mojligt med grona ansikten. Det gick rykten om att en vagsurfare hade tagit

trott stad, trott chrille
tisdag 9 december 2003 - Bangkok, Thailand

Dagen efter. Klockan ar nu snart 17 a clock har och staden ar som i dvala. Det som var arets storsta full moon fest ar nu over. Sjukt mycket folk och sjukt mycket folk. Men vi klarade oss helskinnade igenom i alla fall. Det star dock fortfarande massa pundare och dansar nere pa stranden framfor

hummerfesten som blev crabsticksfesten
torsdag 4 december 2003 - Bangkok, Thailand

Igar skulle jag och febba ut pa min forsta hummerfest. Fredrik hade forberett med hummerkostym och allt men budget kunde inte klara den forhallandevis billiga primoren. Han brydde sig inte sa mycket eftersom hans gourmandtunga fatt smaka skaldjurens furste x antal ganger. Sjalv har jag bara atit

Ett paradis for oss paradisalskare
tisdag 2 december 2003 - Bangkok, Thailand

Snabbare en vinden drog vi fran den forra halan, for att komma fram till palmer, vita strander, och solsken. Har ar helt enkelt jakligt harligt. De tva senaste dagarna har vi haft en tredje medlem i ganget, namligen en skon snubbe som kallas mr Svinge. Men idag var det ett tarfyllt adjo. Iallafall

Vart ar alla vita pa natten?
torsdag 27 november 2003 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Hua vilken stad. Bade jag och Febba kanner att vi drar har ifran illa kvikt sa fort vadret i sodra Thailand blir lite battre. Gick ut igar och testade nattlivet och mottes av idel losslappta thaihoror som forsokte dra en i olkia riktningar. Jag rakade saga vad jag hette efter en fragade mitt namn

Det blir svart att spela chicago pa tva
onsdag 26 november 2003 - Hua Hin, Prachuap Khirikhan, Thailand

Nu ar det bara jag och gamle svarten kvar. De tva grabbarna med brallorna lamnade oss i forrgar, den ena med spenderarbyxor och den andra med de utmanande badbyxorna. De drog tillbaka till Bangkok for sin hemresa medans vi hade tankt att dra soderut. Men den sista dan pa Koh Pha Gnan var det den

Djungelns lag
söndag 23 november 2003 - Bangkok, Thailand

Da ar man ute pa natet igen da. Kanns som det blir mer surfning an solning. Skulle ut pa snorklingsaventyr men det borjade tropikregna precis, sa det blev en liten biljardturnering istallet. Febba krossade allr motstand med finess = vi satt 8an hela tiden. Det har varit riktigt lata och skona

Pa on som jag inte kan stava till
fredag 21 november 2003 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Efter 25 timmar och och 14 timmars somn ar vi framme pa on som det snackas om. Vi bor for 12 kronor natten typ tre meter fran stranden i en fyrabaddars bungalow. Jag mar for ovrigt battre an nansin. Tack buddha. Har tagit nagra dopp och lirat strandfotboll med nagra lokala och nagra backpackers.

39 grader och lite mulet
torsdag 20 november 2003 - Bangkok, Thailand

Ja det ar jag som har haft feber da. Madde illa hela kvallen igar och gick och la mig tidigt. Tog tempen kl tio men hade ingen feber, kunde inte sova och tog den igen typ runt tolv. Da hade man 39 grader och en rejal racermage. Fick hjalp av receptionisten pa hotellet med skjuts till varldens

asiengänget 2003

asiengänget 2003

26 oktober 2003 - 16 december 2003

vi ska åka till thailand, vietnam och kambodja...

En lång, en huligan, en kroat och en rockstjärnas turné i fjärran östern

En lång, en huligan, en kroat och en rockstjärnas turné i fjärran östern

26 oktober 2003 - 16 december 2003

Febba, Ralle, Calle och Chrille åker runt i en cirkel i den sydöstra regionen av asien med varierande färdmedel för att sen komma hem igen.

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Christian uppdaterar sin resa