Ons reisprogramma
onsdag 10 mars 2010 - Kuching, Sarawak, Malaysia

Na heel wat heen en weer ge-email naar de reisorganisatie, hebben we nu dan toch echt onze droomreis gevonden! Hieronder de dag-tot-dag-beschrijving. Ik denk dat jullie het met me eens zullen zijn dat ik de droomprijs van 4000 euro niet beter had kunnen besteden! Ik zal jullie weer zoveel

dag 7
onsdag 23 september 2009 - Höfn, Austurland, Island

Hier zijn we weer. Nu even snel vanuit een ander hotel, van achter de receptie-computer. Vandaag hebben we de sneeuwscooter-tocht gedaan, en dat was gaaf! Eerst werden we aan de kant van de weg opgehaald met speciale jeeps, die ons in een dik half uur naar bovenop de gletsjer brachten. Daar kregen

dag 5 en 6 kort
tisdag 22 september 2009 - Höfn, Austurland, Island

hier weer een kort berichtje uit ijsland. dit keer vanaf de telefoon van robert, omdat er verder geen internet beschikbaar is. we hebben het nog steeds naar ons zin, en hebben weer veel gezien. morgen gaan we sneeuwscooteren op/bij de gletsjer. dat lijkt ons erg gaaf! dag 5 zijn we begonnen door

Dag 4
söndag 20 september 2009 - Mývatn, Island

Net een heel lang bericht getikt over vandaag, viel de internetverbinding uit! Baal, baal.. Dus ik hoop dat ik niets vergeet nu dat ik het de 2e keer moet tikken. Vandaag was erg koud: 1 graad, ten opzichte van de 7/8 graden van de afgelopen paar dagen. Vanochtend zijn we begonnen bij Hverir. Dit

Dag 3
lördag 19 september 2009 - Mývatn, Island

Vandaag was de dag van het walvisspotten! Althans, dat was de bedoeling.. De dag begon goed met een heerlijk ontbijt in de guesthouse. En ook de rit naar de haven van Husavik ging prima! We werden vriendelijk ontvangen, en gingen precies om 10.00 uur de haven uit.. We hadden heerlijk warme kleding

Dag 1 & 2
fredag 18 september 2009 - Mývatn, Island

Hoi allemaal, Nou, de eerste twee dagen zitten er al weer op.. Het gaat echt snel! Gisteren is de reis helemaal goed gegaan. We hebben op allebei de vluchten aan de nooduitgang gezeten, dus dat was wel fijn. Zeker voor Robert met z´n lange benen. De vlucht van Reykjavik naar Akureyri konden we

Dagbeschrijving - vooraf
måndag 14 september 2009 - Haaglanden, Zuid-Holland, Nederländerna

Dag 1 Vanaf Schiphol vliegt u naar Keflavík, de internationale luchthaven in het zuidwesten van IJsland. U gaat met de zogenaamde Flybus naar het centrale busstation van Reykjavík (circa 45 minuten) en neemt voor de laatste twee kilometer een taxi naar de binnenlandse luchthaven. Soms rijdt de

Dag 28 t/m 30
tisdag 7 oktober 2008 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hoihoi, Bedankt weer allemaal voor jullie berichtjes! Hier weer een berichtje, weer uit Kaapstad dit keer. Ik heb weer 7 foto's geupload. Dat duurt alleen een eeuwigheid, dus de rest van de foto's krijgen jullie te zien als ik weer thuis ben! Zondag ben ik in Oudtshoorn naar Cango Wildlife Ranch

Dag 24 t/m 27
lördag 4 oktober 2008 - Port Elizabeth, Östra Kapprovinsen, Sydafrika

Hoihoi, Hier weer een berichtje vanuit Zuid-Afrika, Oudtshoorn dit keer. Woensdag ben ik gaan duiken met de haaien. Ik had echt geluk: de weken hiervoor zijn alle tours afgezegd vanwege het slechte weer, en afgelopen donderdag is ook niet doorgegaan. Woensdag dus precies wel. Maar wel met een

Dag 17 t/m 23
tisdag 30 september 2008 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

Hoi allemaal, Ook nu allemaal weer heel erg bedankt voor de berichtjes, erg leuk om te lezen! Afgelopen week heb ik weer veel gezien, gedaan, geleerd & meegemaakt. Woensdagochtend heb ik het vorige berichtje achtergelaten & zijn we naar de supermarkt geweest. Woensdagmiddag hebben we onze

Maleisie, Borneo

Maleisie, Borneo

8 juni 2010 - 5 juli 2010

Zoals de meeste van jullie ondertussen wel weten, ben ik op de vakantiebeurs de gelukkige winnaar geworden van een reischeque twv 4000 euro!!!! Nou, reizen laat ik me natuurlijk geen 2x zeggen! Dus nu gaan we in juni voor 4 weken naar Maleisie (hoofdzakelijk Borneo)

Berlijn

Met een hele groep naar Metal-festival Wacken in Duitsland

IJsland

IJsland

17 september 2009 - 29 september 2009

De eerste reis die ik samen met Robert ga maken! Lekker rondtouren in een 4x4..

Boedapest

Boedapest

28 augusti 2009 - 31 augusti 2009

Met Karin een gezellig stedentripje

Manchester

Manchester

1 april 2009 - 6 april 2009

Op bezoek bij Maya, en misschien een reunie met Vic & Emma??

Zuid-Afrika, vrijwilligerswerk

Zuid-Afrika, vrijwilligerswerk

8 september 2008 - 9 oktober 2008

Een droom gaat in vervulling: ik ga bijna 4 weken vrijwilligerswerk doen bij Hoedspruit cheetah breeding center. Hierna ga ik nog een weekje richting Kaapstad

Marokko

Marokko

8 maj 2008 - 17 maj 2008

Met Mike en Lisette lekker 10 daagjes naar Marokko!

Rome

Rome

17 augusti 2007 - 21 augusti 2007

Gezellig met Karin Rome bekijken.

Gent

Gent

27 juli 2007 - 29 juli 2007

Samen met Lisette een weekendje naar Gent

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Corine uppdaterar sin resa