"Dö inte nyfiken"/Milla
hemstad Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Boracay mittt nya paradis
torsdag 15 april 2010 - Malay, Västra Visayas, Filippinerna

Hej! Nu var det nastan en hel manad sedan jag skrev och det har hant en hel del sen sist..efter att vi vart uppe i norra delarna av australien beslot vi oss for att flyga ner till sydney for att denna gang se lite mer av staden och opera huset:)bade jag o roberta alskar sydney, jatte fin stad att

underbara Whit Sunday
fredag 19 mars 2010 - Cairns, Queensland, Australien

Hej! Nu var de valdigt lange sedan jag skrev har, mycket pagrund av att jag inte hade allt for mycket for mig i Moura an att jobba..men pa de senaste 10dagarna har de hant grejjor vill jag lova:) Lamnade Moura forra mandagen, kandes helt underbart att satta sig i bilen och aka darifran..jag hade

Sjukhusbesok och Moura far besok av manliga strippor!
lördag 13 februari 2010 - Brisbane, Queensland, Australien

Hej allesammans! Forra veckan hade Moura och var nattklubb fin besok, av de manliga stripporna fran sydney. Jag hade otur som skulle jobba i baren och inte nattklubben och gick runt och var lite sma besviken for att jag skulle missa hela showen nu nar de far en gang skull skulle handa nagot i

save a horse ride a cowboy!!
fredag 29 januari 2010 - Brisbane, Queensland, Australien

halloooo!!! Nu har de hant an del sen sist vill jag lova, forst och framst maste jag beratta att vi traffat riktiga cowboys nu, weii!!:)I alla fall, forra helgen traffa vi nagra killar pa var bar som ville ta med oss till Yeppoon som ligger vid kusten, for att snorkla aka bat och festa. Vi fick

I Maura med alla cowboys
fredag 15 januari 2010 - Rockhampton, Queensland, Australien

heeeej!! maste ursakta min daliga uppdatering men da vi tillbringa var forsta manad i australien i surfers paradise, festade och bara lag pa stranden hande det faktikst inte sa mycket som var intressant att namna har:) vi firade i alla fall var julafton tillsammans med en norsk tjej som heter Ine

Surfers Paradise
lördag 12 december 2009 - Brisbane, Queensland, Australien

Hello alla dar hemma! Nu har jag antligen lite tid over for att uppdatera er om vad vi har haft for oss de senaste dagarna har underbara australien.. Vi landade i Sydney efter en 30h lang flight med jordens jetlag kl 7 pa morgonen aussie tid och gick runt som tva zoombies for att halla oss vakna

Sista dagen & sista timmen pa praktiken

Sa, nu ar dagen antligen har!!:) Efter 10v praktik ska vi aterigen bege oss upp till Thailand for lite semester innan vi kommer hem till sverige, och som vi har langtan efter denna dag. Praktiken har gatt i vagor, ett tag ville jag inget annat an att satt mig pa forsta planet hem och bara skit i

Glad!:)

Toooddeelleooo!!! Hmm...vet inte riktigt vart jag ska börja...kanske med att......vi får SLUTA 2V tidigare!!!!weeeiiii var och prata med chefen i veckan...så nu har vi bokat om biljetten så att vi redan landar i Sverige den 21april...åå är så glad!!! nu får vi mer tid på oss med

Den döda råttan och den lilla trafikolyckan

Hello tjena hallå!=) Just nu (fredag kväll) sitter vi och väntar på vår mäklare, Amy, och som alltid är denna kvinna sen, just nu endast 4h. Men vi har lärt oss att hon alltid är sen så vi har hunnit med att laga mat och badat i poolen. Får inte glömma att tacka min underbara mormor o

2v på praltiken

Hejsan!! Nu var det ett tag sedan jag skrev sist så tänkte ta och uppdatera er lite om vad som hänt=) Praktiken är fortfarande sådär, trivs inte riktigt med mina kollegor, exempelvis idag ringde sofie mig fem i sex och frågadae om vi skulle mötas upp nere vid entrén och åka hem. Jag hade

helan & halvan i australien...

helan & halvan i australien...

1 december 2009 - 23 maj 2010

[b]J[/b]ag och [b]R[/b]oggan lämnar landet "lagom" för ett tag framöver för att prova på livet i [i]Australien[/i]. Vi kommer att kombinera att resa och jobba i landet..självklart blir de mycket becahhäng o en massa surf...speciellt på hemvägen då vi ska "vila" upp oss på Bali i 4v..[b]seeee yaaa[/b]

Praktik i Malaysia

Praktik i Malaysia

28 december 2008 - 21 april 2009

Under tre månader kommer jag och Sofie praktisera på marknadsföretgaet OmniCom Mediagroup i Kuala Lumpur, som är en del av vår utbildning.. Men innan dess ska vi ta en 4veckor lång semester i Thailand för att vila upp oss efter en hård höst...Sen ska vi även passa på att ta Peking på vägen hem under 4dagar då planet ändå mellanlandar där;)

Flippisarna & ryggsäcken på igen mot nya äventyr i Asien

Flippisarna & ryggsäcken på igen mot nya äventyr i Asien

26 maj 2008 - 8 augusti 2008

Jag och Ann lämnar livet som studenter för ett tag för att se vad Asien har att erbjuda. Vi börjar tillsammans i norra Vietnam för att sedan på egen hand ta oss till de södra delarna av landet. Sedan bär de av till Borneo och djungeln för att sedan åka till Malaysia och fira midsommar på någon exotisk liten ö. Där lämnar Ann mig och min resa fortsätter sedan i 5 veckor till med riktning mot Bali och surfingen!=)

Tidigare besökta länder

Tidigare besökta länder

14 december 2006 - 15 december 2006

Underbart att få resa!

Indien-Malaysia- Thailand

Indien-Malaysia- Thailand

3 januari 2006 - 19 mars 2006

Sol,bad, vandra i djungeln och träffa andra backackers..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emma uppdaterar sin resa