Hej! Nu är familjen o jag ute och reser! Läs gärna dagböckerna!
hemstad Visby, Gotlands län, Sverige
Senast aktiv - från Visby, Gotlands län, Sverige
Sista dagen i Thailand
måndag 9 januari 2006 - Phuket, Phuket, Thailand

Nu sitter jag har pa hotellet och vantar pa dom andra sa att vi kan aka till Phuket international Airport!! Planet harifran Phuket gar kl. 21.35 och fran Bangkok kl. 00.45.... Tiden bara segar! Langtar hem till sno och vinterland! Vi har sagt hejda till Dan o Marja och Nicke, Madde och lilla Neo.

Grodor ochfelsagningar pa restaurang
lördag 31 december 2005 - Ko Lanta Noi, Krabi, Thailand

Hej! Nu ska vi beratta om allas felsagningar! "Can I have som earthnuts, please" - Pappa som skulle bestalla Jordnotssas pa en restaurang i Ao nang "I want two balls and a Banana" - Pappa som bestallde glass pa samma restaurang "One Hamburger for me, please" - Jag bestallde hamburgare pa Phi

Annandag
måndag 26 december 2005 - Pak Nam, Krabi, Thailand

Hej. det har varit en lang dag. Alla var lite spanda i morse nar vi akte med baten till Phi Phi. Efter incheckning pa hotellet gick Pia & Patrik for att traffa Turids familj. Vi andra blev kvar pa hotellet.Kl 15.00 Traffades vi pa Josses strand for en minnesstund ordnad av Sv. kyrkan,mycket

Sista dan i Patong
söndag 25 december 2005 - Phuket, Phuket, Thailand

Idag ar det sista dan i Patong, hinner inte skriva sa mkt.. Imorgon aker vi till Phi Phi. Skriver da! Kram Alla i Vart sallskap

Roda ryggar
lördag 24 december 2005 - Phuket, Phuket, Thailand

Hejsan! Vi sitter pa hotellet i Patong och steker oss. Iga gick allting bra forutom att jag fick nan form av kraksjuka och spydde de sista fem timmarna Vi vantar nu pa Pia o Roffe for att sedan i kvall ga pa Karlssons och ata svenskt Julbord. God jul och Gott nytt ar! Familjen Lindvall ps.

Fjäril
torsdag 22 december 2005 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu sitter vi på Sky City och längtar till att planet ska gå. Thai Air har precis landat utanför och vi väntar på att få checka in. Detta är det sista inlägget i Sverige! Det känns ju såklart lite vemodigt. Kajsa vill skriva nu: ku Det är hej på Kajsas sätt. Ohh! Nu ses vi i

Go West! - New York 2010

Go West! - New York 2010

31 mars 2010 - 7 april 2011

Hela familjen + Mormor åker till New York för semester under påsk.

Öster om Östercentrum

Öster om Östercentrum

23 december 2005 - 10 januari 2006

Till Thailand över julen..Nästan motvilligt men har faktiskt ändrat mej och tänkt att trots syftet med resan så blir det JÄTTEKUL![b][/b] Tänk på att datumet när vi kommer hem kan ändras, det beror dock på att vi försöker boka om;)[b][/b]

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när David uppdaterar sin resa