To the moon and back
lördag 9 september 2017 - San Pedro de Atacama, Región de Antofagasta, Chile

Väl framme i San Pedro satte vi oss på närmsta fik på deras busstation, som egentligen är en grusplan med plats för max tre bussar. Vi gillade genast det lugna, bohemiska intrycket som San Pedro gav. Efter en gigantisk omelett vandrade vi iväg mot vårt boende, ett hostel drivet av ett

Paradiset
söndag 29 november 2015 - Eleuthera, Bahamas

Vi har nu tagit oss från Miami, Florida till Eleuthera, Bahamas. Från storstadspuls och en väldigt fin strand till paradiset. Men först lite om de sista dagarna i Miami. Dagsturen till Everglades var spännande. Den började med att vi åkte ut i en airboat/träskbåt och spanade efter

Bilder från NY
måndag 14 april 2014 - Washington, USA

Det togs några bilder i New York, håll till godo. //Danny

Best of Malaysia
tisdag 28 september 2010 - Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia

Ja, da har vi bara en dag kvar for denna gang i Malaysia. Vi kom hit med mycket hoga forvantningar, da framst pa Oarna Perenthian Islands. Vi blev inte besvikna... Om vi borjar med den stora On, Besar: En O som ska vara lite lugnare och lite dyrare an sin mindre kollega Kecil. Det fanns flera

Sammanfattning Kina
lördag 4 september 2010 - Malay Archipelago, Sulawesi Tengah, Indonesien

Jaha, da har man lamnat Kina for Malaysia sa da passar det bre med en sammanfattning. Vi besokte forst Shanghai, och sen efter nagra dagar lamnade vi staden for en mindre stad, Hangzhou. Shanghai var valdigt lackert med sin skyline och det enorma Orientel pearl. Svart att inte bli imponerad.

Snart hemfard.. :(
måndag 23 november 2009 - London, England, Storbritannien

Sa, nu ar det bara timmar kvar tills det ar dags att bege sig ut till flygplatsen och planet hem till Sverige igen. Idag har det varit full fart hela dagen, borjade med en stor macka pa Subway, deras mackor ar sa goda! Sedan full fart mot Emirates Stadium, Arsenals hemma-arena, ratt maktig

Dagen efter Manchester United...
söndag 22 november 2009 - London, England, Storbritannien

Sa, vi paborjade varan resa mot Manchester i fredags, nar vi kikade upp tagbiljettpriserna fick vi en smarre chock, sa det blev en harlig 4 1/2 timmes bussfard mot Manchester istallet, detta av det ringa priset av 16 Pund, jag som gnet ar nojd. Senare pa fredagskvallen nar vi anlant till varat

Walk to remember
torsdag 19 november 2009 - London, England, Storbritannien

Idag har vi vandrat runt en hel del. Dagen borjade med en frulle pa ett narliggande cafe, syster tog en panini medans jag korde pa en toast med agg. Delikat om man bortser fran svetsangorna som kom in fran gatan. Sedan traffade vi pa varan kusin Karin som kom och motte oss vid Earls Court. Vi

London, vilken stad! :) :)
onsdag 18 november 2009 - London, England, Storbritannien

Sa har vi kommit fram till London, resan hit har gatt bra fran start till mal. Jag skuttade pa ett plan fran Froson till Arlanda, dar jag traffade ta syster Linda. Efter lite funderingar fragade vi om det inte gick att ordna oss pa samma plan fran Arlanda till London (Linda skulle aka ett senare

Ett av de sju underverken
lördag 13 december 2008 - Agra, Uttar Pradesh, Indien

Mycket bra dag idag! Vi besokte namligen Taj Mahal itself! Vi borjade med att stiga upp med tuppen (09:00), for att sedan ata en mycket brand omelett med nagra toasts. Sedan gick vi vidare mot den stora grinden dar man fick kopa en snordyr biljett till The Taj, detta var i alla fall om man var

The here we go again TOUR

11 oktober 2011 - 18 oktober 2011

Tshabalala

Tshabalala

23 augusti 2010 - 22 december 2010

Kina: Shanghai, Hangzhou - Storstad och charm, kinesiskt ordspråk: "In heaven there is paradise, and on earth there are Hangzhou and Suzhou". Malaysia: Östkusten = bad, snorkling, ev dykning och strandhäng. Langkawi = VISA-run Indonesien: Bali, Lombok = surfning, snorkling, dykning, vulkanbestigning. Kambodja: Angkor Wat Thailand: Chiang Mai, nordöstra delarna, Ao Nang, Koh Lanta, Koh Lipe, Koh Ngai = vandring, bad, dykning. Första två månaderna -> Danne och Micke Sen joinar Fredde upp. Nu även klart att bröderna Söderbergs mamma ska joina på sluttampen för några veckor i solen.

Premier League

Premier League

18 november 2009 - 23 november 2009

Detta blir första premier league-matchen för mig!

Asien (twentyfour-seven)

Asien (twentyfour-seven)

29 september 2008 - 20 december 2008

Asien 24/7 är en hejdundrandes resa som utfors av gnet1 och 2!

Lumpen

Klassresan

Klassresan

3 januari 1997 - 5 mars 1997

Klassresa i 9:an

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Daniel uppdaterar sin resa