söndag 4 november 2012 - Phe, Rayong, Thailand

Jadu, man kanske skulle skriva nån liten rad oxå. Idag är de söndag (dag6) och vi ska ut med en båt som ska ta oss runt några öar och där ska vi få snorkla lite och äta ute på nån öde ö.. Finns inte så mkt att klaga på än så länge, vi har haft grymt tur med vädret. 30+ i

Hej hopp!
måndag 2 april 2007 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu är man snart hemma igen.. har suttit å väntat å bytt tåg å buss å grejer hit å tebax.. fattar inte att man har klarat av allt utan ett enda fel.. men men..[i] är man bäst så e man[/i].. *HAHA* jadu, snart ska man kliva på flyget som tar en hem till umeå å slutdestinationen

Matchdag
lördag 31 mars 2007 - Liverpool, England, Storbritannien

Idag har de varit matchdag och riktigt intressant att titta runt lite i Liverpool.. Somnade typ 9 igårkväll.. va så grymt trött efter flygandet och väntandet på stansted + att tåget strulade lite oxå.. vart en massa byten och grejer innan man till slut kunde kliva av i

I have now passed the UK border
fredag 30 mars 2007 - London, England, Storbritannien

japp, så är det.. passerade engelska passkontrollen och kom in i landet i går kväll.. har försökt sova lite här på flygplatsen men de har inte gått så bra, hur mkt folk som helst som springer å lever om + att dom verkar bygga å renovera om nätterna oxå.. men men.. ska börja röra

Snart resdag
tisdag 20 mars 2007 - Umeå, Västerbottens län, Sverige

Ja, bara 9 dagar kvar tills man åker.. sitter man och har fixat de mesta inför resan.. Flyget bokat, Hotellet bokat, Matchbiljetten bokat.. Passet har man oxå hämtat ut.. känns rätt bra att ha allt fixat.. men de e väl som vanligt att de alltid kommer upp nåt i sista sekund.. men de

29 oktober 2012 - 14 november 2012

22 gubbar som jagar en läderboll

22 gubbar som jagar en läderboll

29 mars 2007 - 2 april 2007

Åker över till England å ska kolla på fotboll..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Daniel uppdaterar sin resa