Jag e den jag e och det vet alla...
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
antligen lite foton...
lördag 10 februari 2007 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Nu när man varit hemma i snart 6 dagar kommer de sista fotona in... tje för den här gången!!! Och Anna och patrik, vilket par i poolen ni var...

snart ar det slut pa det roliga!
lördag 3 februari 2007 - Bangkok, Thailand

Sitter nu pa ett internet stalle i sodra thai, ska snart hoppa pa en buss som under der de narmaste 12 timmarna ska ta mig till bangkok, Jippi! Lamnade on koh samui for ett par timmar sen, har varit pa en minibuss, en stor buss en bat och en buss igen sen dess. Niklas och Cissi verkade ma bra nar

Vilken dag!
onsdag 31 januari 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Sa dar ja, da ska de vara klart... Har fortfarande kanningar i armen men enligt lakaren ska allt kvave vara ute ur min kropp nu?! Skont! Idag kommer Cissi ner och borjar ta hand om oss odager, stackars henne! Ska forsoka tanka ner lite nya bilder senare under dagen men nu ska vi hitta ett soft

FYYYY kunde de har handa mig?
måndag 29 januari 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Da sitter man har med huvudet langt ner mellan mina ben, usch, fy och bla for DYKARSJUKAN!!!! Man har gjort manga dumma, farliga, idiotiska dyk i sina dagar och nu nar man hade ett piss dyk med en elev till 7(!) meter aker man pa de som man inte trodde kunde handa mig! Plus att allt strular med

hahaha nu mar man bra!!!
lördag 13 januari 2007 - Bangkok, Thailand

Nu sitter vi och vantar pa bussen mot oarna. Har inte mycket tid att skriva men tankte lagga ut lite bilder fran vara tva tidigare dagar har... Vi hors senare... Jo, en sak till har ett thai nummer nu som villiga kan ringa till: +66860077396... Tje....Garbbarna halsar...

Shopping Shopping
torsdag 24 mars 2005 - Bangkok, Thailand

*Pust* Nu har vi shoppat pa MBK heeela dagen, (9 timmar) klarade av hela 2 vaningar!!! Det blev lite jeans, T-shirtar, klocklada, skor, filmer, vaska och lite presenter.... Nu har vi precis atit super god indisk mat for 4 personer... *matta o belatna* Imorgon blir det lite mer shopping och sen ska

Snart hemma.... :(
onsdag 23 mars 2005 - Bangkok, Thailand

Hej hopp! Da var man tillbaka i Bangkok da... Kanns hart att det snart ar dax att lamna detta underbara land.... Idag kl.10:30 tog vi baten fran Koh Tao over till Chumpon (tar ca 3 timmar) och sen blev det buss fran Chumpon till Bangkok. Resan gick bra och vi har nu hunnit ata lite och hittat ett

Skoldpadda....
fredag 18 mars 2005 - Bangkok, Thailand

Hej hej! Aaaa, va kul att fa lite halsningar fran er dar hemma, sa att vi vet att ni lever och mar bra! =) Nu ar skoldagen slut och vi har precis atit god mat pa ett av Daniels favvo stallen, Suhtep... Idag har jag gjort mina forsta dyk med Daniel som divemastrar pa kursen!!! =) Hur coolt som

Japp ANTLIGEN har!!!!!!
fredag 18 mars 2005 - Bangkok, Thailand

Hallo alla glada! Nu ar det Daniel som skriver sa det blir inte sa langt. Nu vid skrivande stund sitter Jessica vid skolbanken och pluggar, och det gar riktigt bra, hon vill nog beratta sjalv, men i eftermiddag ska vi ut pa baten for riktig dykning... Fan vad jag skriver langsamt, na det blir mer

Lyx pa Phangan
tisdag 15 mars 2005 - Bangkok, Thailand

Hej dar hemma! For 3 dagar sedan tog vi baten fran Koh Samui till Koh Phangan. Vi hamnade pa ett underbart stalle, Had Son Bungalows... Man kan nog inte ha det mycket battre, bor i en jatte fin bunga med AC, spoltoa, varmvatten och en underbar altan me hangmatta och utsikt over havet o

Thailand för 6 gången!

Thailand för 6 gången!

9 januari 2007 - 7 februari 2007

En månads sol i vintermörkret...

Barcelona - Espanol

Barcelona - Espanol

5 maj 2006 - 8 maj 2006

FEST, FOTBOLL och GOD MAT!!!

Roma - Lazio

Roma - Lazio

24 februari 2006 - 27 februari 2006

Ner på ett snabbvisit till Rom för fotboll o kultur?!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Daniel uppdaterar sin resa