Om min resa till Costa Rica
tisdag 15 oktober 2019 - Costa Rica

Alla resenärer där ute, idag tänkte jag tipsa lite om Costa Rica, som jag nyligen har kommit hem från och varit mycket nöjd med min vistelse i.Costa Rica är beläget i Centralamerika, mellan Nicaragua och Panama, och här finns mängder av perfekta semestermål. Det finns många anledningar

måndag 23 september 2019 - Sverige

Till vintern är det alltså dags. Då passerar jag 26 280 000 minuter/438 000 timmar/18 262 dagar/50 år på jorden. Min stund på jorden, för att citera Vilhelm Moberg, har varit kantad av allehanda känslor och intryck. Utan att bli alltför sentimental tänker jag instinktivt på de gamla

Köpa resa på avbetalning för att åka nu?
torsdag 12 september 2019 - Sverige

Funderar du också på att resa iväg i höst? Här samlar jag mina tankar inför detta och kanske delar du samma tankar?Du jobbade precis när det var som bäst sommarväder och nu inser du att hösten är här. Vintern kommer snart att vara ett faktum men du känner dig inte alls redo. Särskilt

Tryckt stämning efter förlusten mot Sydkorea
torsdag 28 juni 2018 - Berlin, Tyskland

Hej alla där hemma, i detta dagboksinlägg tänkte jag ge er en uppdatering på hur jag har det nu i Berlin.Ja, vad ska man säga… Stämningen var god här när jag kom men efter att Sydkorea petade in två mål i matchen igår tycker jag mig se trumpna tyskar överallt. Inte så konstigt

2 december 2019 - 22 december 2019

En familjeresa till Kuba för att fira min födelsedag. Denna skrivs av Joachim Gustavssons, Davids pappa.

Semester under hösten?

Semester under hösten?

12 september 2019 - 30 november 2019

Här tänkte jag samla mina funderingar inför en eventuell höstsemester.

Berlin 2018

Berlin 2018

26 juni 2018 - 30 juni 2018

Här tänkte jag dela med mig av mina upplevelser under Berlinresan 2018, för alla er där hemma :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när David uppdaterar sin resa