hemstad Sverige
Senast aktiv - från Paradise, South Australia, Australien
Besökta ställen till och med 2018
måndag 30 april 2018 - Paris, Île-de-France, Frankrike

Hurghada - Egypten.Kreta - Grekland.Bangkok, Krabi, Koh Samui, Koh Phangan, Koh Tao, Koh Phi Phi, Phuket, Pattaya, Krabi, Koh Samet - Thailand.Budapest - Ungern.London, Newcastle - England.Cannes, Nice, Antibes, Juan Les Pins, Paris - Frankrike.Monaco.Kuala Lumpur - Malaysia.Gdynia, Gdansk, Sopot -

???
tisdag 9 januari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

tjena flickor o pojkar dar hemma i swenu sitter vi har i skona pi pi o laddar lite infor kvallens party med pilser ochglass. vi kom hit igar och hela on var helt fullbokad och vi var beredda pa attfa sova inne pa ett massagestalle, men eftersom fru fortuna fortfarande verkartycka om mig sa fick vi

trotter..
torsdag 11 januari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

nu e jag verkligen dundertrott.. klockan ar inte mer an bara 12 pa kvallen men jag bara mastefa sova. gick upp tidigare an nansin innan idag, vid 11 tiden, och gled ner pa stranden odrack ett 10tal ol.partyt igar var helt grymt, pi pi ar riktigt nice. sov val 2 timmar inatt.ska nog ta d lugnt med

vadda sova?? klart man gar loss!
fredag 12 januari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

igar skrev jag att jag skulle ga o lagga mig tidigt redan vid 12 tiden for att jag vasa trott. men nar jag antligen kommmer till bungalown sa star morten redan dar o tjotarmed en gott trevlig norsk som hade lite godis att bjuda pa.efter det var det ju inget snack om att ga o lagga sig utan jag o

dags att rora pa sig
måndag 15 januari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

sitter just nu o vantar pa att varan bat ska ta oss fran pi pi till ao nang, hort massa braom stallet sa vi testar. ar d inte bra dar sa glider vi vidare till phuket.har varit har pa pi pi i en vecka nu men har svart o fatta hur tiden kan ga sa fort. harhaft det riktigt gott har, inte gjort sa mkt

lite uppdateringar
tisdag 16 januari 2007 - Ao Nang, Krabi, Thailand

strax dax for party igen, passar pa att skriva lite medans morten sover.ar i krabi, ao nang just nu o kan ju inte pasta nat annat an att staden ar skittrakig. aker ivag strax en svang till en strand som heter railey beach o kollar laget dar, men e d trist sa blire phuket imon, dar e ju partyt

sammanfattning!!
fredag 26 januari 2007 - Göteborg, Västra Götalands län, Sverige

sådär ja nu va man hemma igen, kan verkligen inte fatta att jag varit 1 månad i thailand!resan har varit helt grym, bästa roligaste, sjukaste o mest minnesvärda nånsin. e det nåra berättelser jag ska plåga mina blivande barnbarn när jag är dement med så är det dom från denna

Underbart! Sammanfattning av veckan som gatt, Jim
söndag 29 januari 2006 - Phuket, Phuket, Thailand

Halloj alla dar hemma!!Som niklas sakert redan skrivit om sa befinner vi oss nu alltsa i Kata Beach, Phuket.Jag har inte skrivit pa ett tag nu sa ska lite kortfattat skriva om det som hant nu i veckan.Senast jag skrev befann vi oss i Bangkok.Vi sov en natt dar, pa den valkanda backpackergatan khao

Aker hem den 9/3!
fredag 24 februari 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

svidande forlust, swe-fin.. hehe
söndag 26 februari 2006 - Ao Nang, Krabi, Thailand

tja!idag hare varit skoj som fan, akte med longtail runt o snorklade o krejjer! sag massa roliga fiskar, bla en jattefarlig triggerfish som ratt sot =)sa ikvall blev d party, drack idag for forsta gangen pa 1w, riktigt gott! kom 2 grabbar till idag, en fran klassen o hans polare, riktigt goa

Besökta ställen tom 2018

Lasse, Jari o jag glider till Cypern o super skallen =P Niiiiiiiiih

ThaiTrippen -07

ThaiTrippen -07

28 december 2006 - 25 januari 2007

Så var det dags igen! Jag o måsen glider till thailand o går loss fullständigt... =P

Partytripp i Thailand!

Partytripp i Thailand!

14 januari 2006 - 9 mars 2006

14/1 - 9/3! Resan avslutad =)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när J uppdaterar sin resa