Här ska det bli resa av !
hemstad Avesta, Dalarnas län, Sverige
Senast aktiv - från Avesta, Dalarnas län, Sverige
kaos
fredag 26 januari 2007 - Oslo, Norge

Denna resa börjar med kaos,, När vi kommer fram till vår hyble efter mycket slit och släp med alla våra väskor och en mycket dryg resa får vi höra att vi inte får våran hyble förens den 28e jan.. Så där står vi med 4 stora väskor var och ingenstans att bo. Så vi var tvungna att ta

Nerlagd
fredag 26 januari 2007 - Alesund, Møre og Romsdal fylke, Norge

Denna resa vart nerlagd,

Ändrade planer
tisdag 19 december 2006 - Avesta, Dalarnas län, Sverige

Har blivit endel ändrade planer i vårt resande, Kigge gav upp efter 3mån i norge. Han längtade förmycket efter sin säng och mammas mat hemma, men jag och MC har inte gett upp än. nu är det snart jul och vi är hemma och träffar nära och kära, men beger oss av igen runt den 14e januari

BRrr
söndag 27 augusti 2006 - Alesund, Møre og Romsdal fylke, Norge

Då har samuel gjort första passet som lossare, var en upplevelse utöver det vanliga.. Ner sänkt i ett frysrum med fyra polacker och en norrman, där det var 25kilos isblock från golv till tak som samanlagt vägde 180 ton, det skulle lastas på pall som sedan ska firas upp genom ett hål i

Vilken view!
måndag 21 augusti 2006 - Alesund, Møre og Romsdal fylke, Norge

Idag måndag har vi inte gjort annat än att söka jobb och pratat med chefen. Har gjort stora framsteg! På han lät det som att vi skulle klara jobbet bra men det kom från en man som hade underarmar som en termos! Bara att hoppas på en bra början... Titta gärna på våra bilder från toppen

Snäckifierad i oslo

Snäckifierad i oslo

7 januari 2007 - 2 april 2007

I Oslo denna gång, se om man lyckas skrapa ihop nån krona.

Jobb på rhodos

Jobb på rhodos

25 maj 2007 - 24 augusti 2007

Grabbarna grus

Drakarna

Drakarna

28 november 2007 - 28 april 2008

Vi ska ut och se vad världen har att erbjuda!!!

Lossarkungarna

Lossarkungarna

17 augusti 2006 - 17 november 2006

Lossekungarna är ett avslutat kapitel

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Samuel uppdaterar sin resa