summering!
onsdag 16 april 2014 - Cala Mayor, Spanien

Whiskey la densa! weeeey, up up and away....
måndag 10 mars 2014 - Borås, Västra Götalands län, Sverige

Blir en liten resa till mallis i april Förhoppningsvis få en liten inblick av sommaren!! Denna gången kommer jag bo på Blue bay, Cala mayor! Första resan jag ska flyga ensam ;) lite nervöst men nån gång ska va den första och det är absolut inte den sista! :) Brorsan är på

en najs vecka!
söndag 28 juli 2013 - Pension Kassiopeia, Turkiet

hej! pga lite dåligt internet så blev det ingen uppdatering mer efter den stekande dagen! Nu är vi hemkomna efter en helt underbar resa! Trodde aldrig att den skulle bli så bra som den blev ;) över 45 grader på dagarna och inte under 36 på nätterna så vatten och vätska var en

stekande hett
onsdag 24 juli 2013 - Pension Kassiopeia, Turkiet

hej flyget hit gick bra i söndags men det tog en jäkla tid att ta sig till hotellet! vi landade 20, 35 svensk tid. därefter tog vi bagaget och gick till bussen! va på hotellet vid halv 1.bussens temp va på 33 grader när vi gick av mitt i natten så ja de va varmt.. tack för lite ac på

Snart dax
torsdag 18 juli 2013 - Borås, Västra Götalands län, Sverige

hola.. eller nej vänta nu vi ska ju till Turkiet hmm -translate säger selam så selam :) Sitter med en öl och lite musik hemma i värmen samtidigt som diskmaskin brötar och biter lite lätt på naglarna! Snart ska här flygas igen, men med tidigare flygningar så borde jag väl vara ganska

kvällen innan
lördag 6 juli 2013 - Randers, Region Mittjylland, Danmark

hej! Nu sitter vi i hotellets bar! våran uppladdning ser lite olika ut! för min del blir det några pilsner och brorsan får nöja sig med alkoholfritt ikväll för imorgon är det dax! nordiska mästerskapen i cykling :) nu håller vi tummarna för sverige och brorsan imorgon! vi startar kl

Bye bye Kendwa beach :(
söndag 25 juli 2010 - Zanzibar, Tanzania

Hej! Idag ar sista dagen pa paradisstranden kendwa. I eftermiddag drar vi oss mot stonetown for att imorgon dra oss mot Nairobi. Vi ska faktiskt flyga fran Zanzibar till Arusha sen ta en buss fran Arusha till Nairobi. Det har varit makalost bra har pa Kendwa, stranden ar mycket finare an i nungwe

forsta lediga dagen utan planer
lördag 17 juli 2010 - Zanzibar, Tanzania

idag ar faktiskt forsta lediga dagen da vi inte haft nat planerat! ganska skont fast dock kants lite rastlost, men vi har solat och badat! agaren till langi langi fragade om vi ville paddla lite, han visade oss runt kendwa langs stranderna, det va fint! vi paddlade i 2 timmar sa det va skont

bus to dar es salaam
onsdag 14 juli 2010 - Nungwe, Mwanza, Tanzania

vi gick upp tidigt, lamnade sakina campsite vid 06:20! bussresan tog lite langre an vi vantat, hade hort att det skulle ta 9 timmar men det tog 11 timmar, val framme sa kakade vi en pizza och gick och la oss hyffsat tidigt, for att orka ga upp tidigt och boka farjan till zanzibar! allt ar bra

kilimanjaro besegrat!!!
onsdag 7 juli 2010 - Arusha, Tanzania

dag 1, Machame hut Forsta dagen gick vi genom regnskog i 4,5 timme innan vi nadde lagret pa 3 tusen meter! det va fuktigt och lerigt hela vagen upp! Dag 2 shira camp vi sov intte manga timmar forsta natten for det va valdigt kallt som alla kommande natter visade sig ocksa vara! efter frukost va

brothers through europe

Cala mayor, blue bay - mallis 2014

Side Turkiet

Side Turkiet

21 juli 2013 - 28 juli 2013

Åker med min vän Fredik på en härlig resa till soliga Side!

laandslags resa med daniel

laandslags resa med daniel

5 juli 2013 - 7 juli 2013

åker med min bror till danmark! han ska representera sverige i en cykel tävling :)

Mallorca

Mallorca

4 september 2011 - 9 september 2011

mallorca

Swedish brothers on an adventure

Swedish brothers on an adventure

28 juni 2010 - 28 juli 2010

Idén kläcktes väl någon gång på en familjesammankomst av något slag för nästan två år sedan då en groda hoppade ur min mun som sa att jag skulle vilja bestiga Kilimanjaro någon gång innan snön försvinner. Detta råkade min bror höra. Denna groda startade ett evigt ”tjatande” om hur fräckt det skulle vara….så nu är det snart äntligen dags! När vi ändå är där kommer vi besöka skolor i Nairobi innan det bär iväg mot Arusha för att förbereda oss inför Kilimanjaro. Sen ska vi givetvis klämma in safari, vilda djur ligger ju väldigt nära hjärtat. Ur en evolutionär synvinkel finns det ju också en hel del historia härifrån. Och sen tänkte vi klämma in även en tur till zanzibar..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Dennis uppdaterar sin resa