living life in the paradise
onsdag 27 juni 2007 - Avarua, Cooköarna

Okej efter mycket tjat och patryckningar hemifran sa ska jag nu uppdatera dagboken och lagga in bilder ifran cookisland. Eftersom att det ar sa mycket att beratta sa far de bli kort. efter manader av langtan sa har vi antligen kommit bade till och fran cookisland. och kan lova att det var da

sofia is going nudie !!!!!
fredag 25 maj 2007 - Queenstown, Otago, Nya Zeeland

det har visserligen hant massa saker sen sist jag skrev men det ar sa mycket sa orkar inte skriva om allt. utan det har inlagget far angas till mmin kara sofia helt enkelt. For det forsta. Nu ar vi i queenstown ganska langt ner i nya zeeland. Det ar en underbar stad som ar i ungefar samma storlek

"fia nu AR vi hobbits pa riktigt"
måndag 14 maj 2007 - Wellington, Kiriwhakapapa, Nya Zeeland

hej igen. nu skriver ja mest for att vi antligen hittat en fungerande dator sa jag kan fa upp alla bilder som jag inte fatt upp an. men vi har lyckats hinna med en hel del sen sist i alla fall. Efter Taupo akte vi med kiwi bussen ut till whakapapa som ar en liten by i en nationalpark (dar dom

heeelt wicked fritt fall
onsdag 9 maj 2007 - Taupo, Waikato, Nya Zeeland

12.23 hoppade jag fallskarm. det var heeelt wicked !!!! Dagen har borjade alltsa med att aka ut til flygfaltet med sofia i saptag. eftersom att det kostade ca 100 dollar for foton av hoppet sa fick sofia ta sa mycket bilder hon kunnde innan och efter istallet. de gick lika bra de. Nar vi val kom

sweet as new zeeland
onsdag 2 maj 2007 - Auckland, Nya Zeeland

Nu har vi antligen anlant till nya zeeland och auckland och det ar KALLT har. I alla fall om man jamfor med australien. Ni frusna svenskar dar hemma skulle nog tycka att det var ganska varmt har faktist... Forsta kvallen i auckland var allt annan an munter. kanns lite dumt att saga det men vi

sista tiden i oz
tisdag 24 april 2007 - Cairns, Queensland, Australien

nu kommer annu ett efter langtat dagboks inlagg. kanns som att det var alldeles for langesedan sen sist for har hunnit med en del. till att borja med var efter festen i arlie beach med hela crewet (och alla andra batar) hur rolig som helst. olen flodade bokstavligt talat och eftersom att ol numera

whitheaven beach is heaven
onsdag 18 april 2007 - Airlie Beach, Queensland, Australien

nu nar vi ar pa vag att lamna australien for att aka over till nya zeeland sa kommer dagboks inlaggen hagla tatt har den sista tiden som ar kvar. vi lamnade bundaberg for att ta oss till anges water for lite relaxing. anges water ar en pytte liten by som ar nastan helt fri ifran backpackers och

simpel life in bundaberg
lördag 14 april 2007 - Bundaberg, Queensland, Australien

jag och sofia har nu insett att det ar en valdigt kostsam semester vi ar pa sa darfor tog vi tag i oss sjalva och trots att vi egentligen inte ville sa akte vi till bundaberg for att jobba som farmers. Bundaberg ar en riktig byhala. en ganska stor sadan iofs men alla som bor har ar farmare eller

aventyr pa frasier island
måndag 2 april 2007 - Hervey Bay, Queensland, Australien

nu har vi antligen gjort resan ut pa frasier island som alla pratar om.. hela rean var upplagd sa att vi bodde forst pa ett stort hostel med massor av backpackers som skulle ut tll frasier. sen sa delades vi upp i grupper pa 11 st i varje grupp. sa fick vi karta, talt och en varsin jeep och en

hippie life och surfing
torsdag 22 mars 2007 - Byron Bay, New South Wales, Australien

heyhey !!! det kanns som att det har hant 1000 saker sen jag skrev sist. Vi har iaf lyckats komma uppfor klusten till efter langtade byron bay via port muquier och coffs habour. forst var vi i port muqier. dar traffade vi ett helt gang underbara engelsmann som vi har partat runt med dom kallars

Jorden runt i en ryggsäck och med SOFIA

Jorden runt i en ryggsäck och med SOFIA

21 februari 2007 - 18 juli 2007

Jag och min sidekick Sofia (sofia023) är lite trötta på norge/sverige så med en blysam budget gör vi något roligt istället, tar våra ryggsäckar och sticker till massor av roliga platser i hela världen. Ska bli underbart.

OSLO

OSLO

31 augusti 2005 - 31 januari 2007

Nu ær oslo snart historia før mig. Nu har det gått ett och ett halvt år så nu ær det dax før något nytt. men de har varit kul iaf.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jules uppdaterar sin resa