Tja. jag heter David är en kille på 21 bast som bor i Sthlm. Jag är en utåtriktad glad person som gärna tar kontakt med nya männsikor. jag gillar utmaningar och vill äventyra så ofta jag kommer åt. slut
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Sug Kuk Javla Fitt-Knull!!
onsdag 22 juni 2005 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Full Moon Party igar... borjar med det roliga. det var en giganstisk fest! vi snackar partystammning som har laddats upp i flera dagar innan, och vi snackar perfekt vader, en perfekt strand och billig och bra sprit! pa sjalva fullmone natten borjade vi lite lagom vi 7-8 och tog ett par ol och

tristess!
tisdag 9 september 2003 - Kapstaden, Västra Kapprovinsen, Sydafrika

på väg mot sydafrika för att lasta på bananer... fartyget är nu tomt och vi passar på att tvätta lastutrymmena. egentligen händer det ju absolut ingenting. men man får in en rutin och sedan gäller det att göra vad man kan för att hitta på saker och ting på fritiden, som ju mindre den

Påmönstring
fredag 29 augusti 2003 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Jag flög från arlanda till bryssel där jag hade fått lite instruktioner om att jag skulle ta en långdistans buss till antwerpen. väl framme i antwerpen tog jag en taxi ner till hamnen och ringde agenten fårn företaget. han kom och mötte mig vid grinden till hamnområdet och stämplade in

Dvaid på havet

Dvaid på havet

29 augusti 2003 - 17 december 2003

Jag var ute och jobbade på M/V Snow Flower som är ett kylfraktfartyg på 178m. Jag mönstrade på i Antwerpen med en besättning på 23 man: 1 rysk kapten, 4 kroatiska officerare och 18 filippinare. jag jobbade på deck och nere i maskinrummet.

SouthEast Asia, here we come :D

SouthEast Asia, here we come :D

2 maj 2005 - 13 juli 2005

Två softa jävla as som ska glida omkring så gott det går. Träffa mycket kul folk, vräka i sig kultur på alla möjliga sätt. Festa ? Trodde aldrig du skulle fråga :D Resrutten ser ut som följer: Bangkok - Kambodja - Vietnam - Laos - Thailand

Vi kommer att skicka ett mail till dig när David uppdaterar sin resa