Grym rolig stad, men inte för länge!
fredag 31 juli 2009 - Amsterdam, Noord-Holland, Nederländerna

Vi bilade ner till Amsterdam, tog 15 saftiga timmar men det var värt det till slut! När vi väl körde in i Amsterdam kändes allt som en labyrint, det var jävligt svårt att hitta fram till hotellet, och GPS:en bara snurrade runt på kartan, den fattade ingenting haha! Vi frågade oss

Varmt, Varmt som fan!
lördag 27 juni 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Som rubriken säger, vi har så jävla grymt väder här! Idag ska vi samla alla grabbarna och dra till Ali för att grilla sen efter ska vi gå på bio. I tisdags var vi och kollade på stora jeepar så snygga och så mäktiga att sitta i, 6 st fick plats i de.

Big City Life
måndag 22 juni 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

I fredags bestämde vi oss för att hyra cyklar men inte vilka cyklar som helst utan tandemcyklar! Vi cyklade genom stanley park med så grym utsikt Sedan drog vi till Mongolian BBQ buffè och man fick mixa själv vad det skulle vara för kött vilka såser osv för 11$ Vi försökte så gott vi

"Can i have some change, man?"
torsdag 18 juni 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Det har vi fått höra 100 gånger nu, vart vi än går. Folk ber om pengar hela tiden. Under den korta tiden som vi har varit här så har det hänt massor med olyckor. Folk kör mot rött hela tiden och tvekar inte att köra 90 på en 60-väg. Därför får man vara på sin vakt när man går

Mer om vancouver
tisdag 16 juni 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Hello gott folk! Igår fick vi skjuts av Maleks mamma och pappa till ett stort köpcentrum, och vi som tycker att den nya IKEA är stort eller att gränby centrum är så grymt för att du hittar allt där hahaha. Nej, det jag såg igår var STORT! Vi var inne i sportaffärer som stadium,

Vilken start pa resan!
måndag 15 juni 2009 - Vancouver, British Columbia, Kanada

Nu ar vi antligen i Kanada efter en lang lang resa. Resan fran stockholm till London blev forsenat 1 och en halv timme.Vi missade darfor planet till Kanada och resan tog till slut allt som allt 20 timmar istallet for 13. Vi kakade da fish&ships i London. Vi anlande igar jattetrotta och slut men

Spanien - Barcelona

Spanien - Barcelona

9 augusti 2010 - 29 september 2010

Barcelona here i come...

Holland - Amsterdam (White Sensation)

Holland - Amsterdam (White Sensation)

1 juli 2010 - 6 juli 2010

White Sensation i Amsterdam Yeah!

Estland - Tallinn (Nyår)

Estland - Tallinn (Nyår)

27 december 2009 - 3 januari 2010

En grym festresa till en riktig feststad på nyår!

20 Timmar i New York

20 Timmar i New York

27 november 2009 - 28 november 2009

Grym stad men lite överskattad..

Estland - Tallin

Estland - Tallin

15 november 2009 - 25 november 2009

Besök hos davaj.

Holland - Amsterdam

Holland - Amsterdam

25 oktober 2009 - 30 oktober 2009

Amsterdam again <3 Bror fyller 18, blir en födelsedagspresent.

Brasil - Rio De Janeiro

Jag har bott i Rhodos.

Finland - Helsinki

Finland - Helsinki

11 juni 2005 - 13 juni 2005

En kryssning med grabbarna.

Inga foton

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Nick uppdaterar sin resa