Motto: Ha kul så länge du lever, för imorgon kan du vakna upp och vara död. ;)
hemstad Åre SV, Jämtlands län, Sverige
Senast aktiv - från Warszawa, Masovien, Polen
Påväg hemmåt...
lördag 11 december 2010 - Frankfurt Airport, Frankfurt am Main, Hessen, Tyskland

Hej! Nu har vi precis landat i Frankfurt och väntar på flyget till Stockholm. Grillkvällen i onsdags blev ganska blöt, jag blev lite lätt påmind att det går att få lite hangover även på denna sida av jordklotet. Men vad vi hade trevligt. Vi grabbar drack en bira som hette Skol 360, dagen

Underbar familj i Brazil!!!
onsdag 8 december 2010 - São Paulo, Sorocaba, Brasilien

Hälsning från Sao Paulo! Vi kom hit i söndags och en del av den stora familjen mötte oss på flygplatsen. Tog oss med till en restaurang som öppnade tidigt 1900 tal, där vi åt jättegott och drack chopps. På måndag morgon så kom Caros morbror och hämtade oss och tog med oss till sin

Framme i Paraguay
onsdag 24 november 2010 - Asunción, Paraguay

Resan hit gick bra, dock väldigt lång. Tog ca 36 timmar, men då hade vi även 6 timmars väntetid i Sao Paolo. Vilket inte gjorde oss så mycket då vi kunde äta god coxinha och dricka Guarana. (Brasiliansk mat o dryck) Sen hade man även den efterlängtade Mc Cheddar burgaren, jag är

Hi! My name is Borat and Im from Kazakstan............................................. NOT!
torsdag 11 november 2010 - Almaty, Almaty (provins), Kazakstan

Priviets! Vart är Borat? Resan till Kazakstan gick bra. Fick tre säten i en rad utan grannar så man kunde sträcka på sig och sova så gott det går på ett plan. Flygplansmaten kom med en liten lapp som visade att man inte äter gris, vilket är viktigt när man åker till ett Muslimskt

Döner Landet
tisdag 21 september 2010 - Istanbul, Turkiet

Trevliga möten, med trevligt folk. Helt klart med imponerad av detta land sedan jag var här för 13 år sedan och ansåg att man aldrig mer skulle åka hit igen. Saker som känns bättre: Trevligare befolkning Mer förståelse, mest språkmässigt God mat. Kan ta ett glas vin utan att känna sig

Halong Bay och dom sista dagarna i Hanoi
fredag 3 april 2009 - tp. Hạ Long, Quang Ninh, Vietnam

Nu har vi varit ut på båttur i det mäktiga Halong Bay, dock var inte vädret lika mäktigt men det var ändå jättefint att se. =) Träffade flera intressanta människor på den resan. 2st från Malaysia som bjöd oss dit för framtida semester. Sedan träffade vi även ett par från

Härliga Sa Pa
söndag 29 mars 2009 - tt. Sa Pa, Lao Cai, Vietnam

Nu slutar vi våra 2 dagar från en av de mest härliga platser som vi har sett under denna resa. Vyer som antagligen inte kan beskrivas änns med kamera eller videokamera, men en liten smak kan säkert ges :) Vi har vandrat bland lokalbefolning och besökt små byar som för oss känns helt

Kul att träffa våra Vietnamesiska vänner!
fredag 27 mars 2009 - tp. Hạ Long, Quang Ninh, Vietnam

WOW Vietnam vilket häftigt land! Vi har sett oss lite omkring i Hanoi. Vi blev så välkomnade av våra Vietnamesiska vänner som vi lärde känna när vi var i Kongo. Dom tar oss med på dom lokala restaurangerna, och serverar oss dom skummaste men jättegoda maträtterna. Har även tagit med

Vidare till Vietnam!
onsdag 25 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Tjena allesammans! Tack för alla gratulationer!!! Igår hoppade vi på en buss och åkte till Pattaya, det var trevligt att se lite beach, även om vi inte var pa den bästa stranden. Mycket intryck man tar med sig härifran. Nu sitter vi pa flygplatsen i Bangkok och har checkat in, for att

23/3 1979...
måndag 23 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Yes, då har man klivit över 30 -strecket och tro det eller ej men det känns riktigt härligt! Resan hit gick bra, befinner oss nu i Bangkok, ska sova här inatt oxå, sedan bär det av till Pattaya imorgon. Hivar oss på ett Sky train (som tunnelbana men upp i höjden), för att sedan akå buss

20180814 Quick in and out

13 oktober 2016 - 14 oktober 2016

2016 Tyskland - Dusseldorf

2016 Tyskland - Dusseldorf

7 oktober 2016 - 7 oktober 2016

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Erik uppdaterar sin resa