Resglad socionomstudent
hemstad Lysekil, Västra Götalands län, Sverige
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
En månad sen sist... jag e kass!
torsdag 9 oktober 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Hej hej hej! Jag är sjukt dålig på att uppdatera mig! Hoppas att Monica och Leif och Elisabeth har haft fantastiska resor, på var sitt håll. Här nere är man förkyld väldigt mycket, det regnar alldeles för mycket, tempereaturen pendlar oerhört och jag är redan trött på hösten. Men

Idag har jag solat!
tisdag 9 september 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Ok - eftersom att solen lyst med sin frånvaro här. Så vill jag bara berätta att jag idag har solat i trädgården. Jätteskönt!!! hihi! Pusss!

Regnet det bara öser ner... lalalalala!!
söndag 7 september 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Suck - man kan tro att det är ett skämt, men så är det faktiskt inte! Det har regnat mer eller mindre varje dag sen jag kom hit i onsdags.... uhm... brännan - neh den mår inte bra av det här alls. Faktiskt inte jag heller. Förkylningen vägrar att ge med sig också tillråga på allt. Ska

Så påbörjas höstens spektakel
tisdag 2 september 2008 - Oslo, Norge

Vart tog sommaren vägen????? Tog en liten svängom i Turkiet sista veckan på semestern - va inte alls tråkigt. Sjukt varmt, god mat, trevligt sällskap o bättre sömn än på länge. Resan möt Bryssel har påbörjats men kör ett litet stopp i Oslo vilket är mkt trevligt, vädret är

Back in Bruxelles!
fredag 23 maj 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Hej hej hej heeeejjj... Nu har jag gjrot Sverige med min Aussies - hur kul som helst. O lite till! Tack till alla som bidrog till det. Monica o Leif, Andrea, Daniel, Jessica, David och mammi pappi o viktor. GULD-stjärna i kanten minst sagt! Grät som ett litet barn i Köpenhamn när killarnas

Paris - oh lala!
torsdag 8 maj 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

oki doki -. så första helgen i maj spenderades i paris... och jag mötte inte bara våren utan ta mig tusan sommaren. Det var ljuvligt väder, 23-27 grader och strålande sol konstant i tre dagar, vad mer kan man önska? Kom ner med bussen på fredagen - hittade min väg till svenska kyrkan med

Spa, clubbing och kanal cruisa...
måndag 14 april 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Helgen har vart tokbra. Sander kom ner i fredags o hälsade på, jättekul att träffa honom igen. Va bara si sådär 9 månader sen sist, på MOM i Darwin. Wohoo... Hur som helst, elle och jag åkte med honom till jobbet i lördags. Lekte spa medans han jobbade (health club på 4 stjärnigt

60 dagar o holland till helgen!
torsdag 10 april 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Här sitter jag o tittar på aristocats med barnen, wohoo. Sjukt kul - just nu ska ankorna hjälpa till att lära thomas o'malley att simma... Oh ja.. kanske inte så intressant att veta. Min fransklärare är dum i huvudet tror jag, fruktansvärt otrevlig och på dåligt humör för det mesta.

Museenatt o fransklektioner....
lördag 15 mars 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

Hejhopp, jag e usel på att uppdatera mig. Kan det vara för att det inte händer så himla mkt kanske? Damn right!!! Jobbar från 12-17 fyra dagari veckan vilket är soft, försöker dock att inte sova hela morgonen... Det är jag bra på, däremot e jag kass på att lämna sängen innan 11 typ.

Vad händer....hmmm!
måndag 25 februari 2008 - Bryssel, Ixelles, Belgien

OK - vad har hänt sen sist? Ehm, egentligen inte så mycket. Jag drog på mig en förkylning, med allt vad det innebär o den ger ta mig tusan inte med sig, inte alls. Det e jättejobbigt! Har inte haft ont i halsen på några dagar nu, o tänkte att det väl va över, men ta mig tusan. Återigen

Back in Brussels

Back in Brussels

23 augusti 2008 - 10 juli 2009

Efter två månader hemma i Lysekil blir det till att åka tillbaka till Bryssel o 'familjen'.... Bara 3 månader kvar nu... tiden bara springer iväg.

Spring in Brussels

Spring in Brussels

10 februari 2008 - 9 juli 2008

Inte riktigt redo for Sverige ännu... ;) Au Pair jobb blir det, o förhoppningsvis lite franskstudier. Ett stort plus är de korta avstånden i Europa... :D Är sjukt nyfiken pÅ Bryssel - spännande!

New Zealand

New Zealand

4 januari 2008 - 31 januari 2008

Nu ska jag ha semester pa riktigt... woo... Kora runt o kolla laget pa NZ.. :)

*Nannytrippen*

*Nannytrippen*

11 december 2006 - 3 januari 2008

Mjukstartar med tre veckors härlig semester i Thailand, sen börjar allvaret! Träffar familjen jag ska vara nanny i 4 januari i Brisbane, för att sedan "turista" med de ner till huset i Canberra...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emma uppdaterar sin resa