Jag drack en gång ett glas kiss
hemstad Skellefteå, Västerbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Skellefteå, Västerbottens län, Sverige
Ormar, fiskar och kossamuuu(i)
tisdag 20 mars 2007 - Ko Samui, Surat Thani, Thailand

Da var det dags for lite smaskiga updates igen! Efter en god natts somn beslot vi oss pa lordagsmorgonen att vi skulle gora nagot smaskigt kul av varan sista dag pa phi phi, sa vi raggade upp en longboat och bad chaffisen skjussa oss till en avlagsen strand med korallrev och ena riktiga lirare till

En dag i bangkok!
lördag 3 mars 2007 - Bangkok, Thailand

Efter nagra nast intill somnlosa timmar 10 000 meter upp i luften, ar vi i alla fall antligen framme i bangkok och resan gick 100% kanon. Vi ma ha en gnutta ont i nacken och kanske lite sveda i baken, men annars ska finnair ha rejalt med cred for sitt stod och goda brod.... Dock ska dom inte fa

Bjudresa, jajjemeeeen!

29 december 2007 - 14 januari 2008

Jajjemen, den 29e bär det än en gång av mot livets främsta njutning. Fried rice with chicken!! Kommer att bo som en gud med min bror och far på Central Kata beach resort i phuket. "Pappa betalar" som random brats hade sagt! Blir väl förutom fried rice även en del sol, bad och förhoppningsvis en eller två droppar alkohol! Om nån annan ska dit över nyår, så säg gärna till! :D Hoooj!

Surfin'! Hot action for cool dude$

2 mars 2007 - 23 april 2007

...

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Erik uppdaterar sin resa