Vi är ett resglatt par som anser att livet är inte värt att leva om man inte får RESA! Och vi älskar verkligen att dela med oss av våra resor. En del info finns även på Facebook och på bloggen: http://ingridmarie.bloggo.nu/
hemstad Sölvesborg, Blekinge län, Sverige
Senast aktiv - från Sölvesborg, Blekinge län, Sverige
3 DAGAR KVAR!!!
söndag 20 oktober 2019 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Då vi tycker att resdagboken fortfarande inte fungerar tillfredställande så kan ni istället följa oss här:http://ingridmarie.bloggo.nu/Egypten-2019-Makadi-bay-2410---711/

Vår resa 2019 (1-24/2): Brasilien
söndag 20 oktober 2019 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Vår resa till Brasilien är för länge sen avslutad men eftersom vi fortfarande tycker att resdagboken inte fungerar bra så har ni vår resa i sin helhet här:http://ingridmarie.bloggo.nu/Var-resa-2019-Brasilien--kommande-resa/

Vår resa 2019 (1-24/2): Brasilien
torsdag 10 januari 2019 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

SNART är det dags... När vi inom en snar framtid har inmundigat denna ädla dryck är det inte långt kvar innan vi lyfter! Gissa om vi längtar!http://ingridmarie.bloggo.nu/Var-resa-2019-1-242-Brasilien/

Nu kommer nya inlägg
fredag 16 mars 2018 - Laos

http://ingridmarie.bloggo.nu/Klicka på länken om ni vill läsa om vår resa.

Laos & Kambodja
torsdag 1 mars 2018 - Kastrup, Region Hovedstaden, Danmark

Länkar till 2 inlägg på "Levande resor"http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Laos--Kambodja-2/http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Laos--Kambodja-3/KRAM

Resebroschyren är klar!
torsdag 22 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Länka vidare...http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Laos--Kambodja-1/

Första förberedelsen...
onsdag 14 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Första förberedelsen:Ta hand om magen... 💩 (klart) Och så småningom fixar vi myggmotståndet 👌http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Laos--Kambodja/

LAOS & KAMBODJA - snart kommer vi!
torsdag 8 februari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Äntligen... http://ingridmarie.bloggo.nu/RESAN-2018-Nu-/

Bättre sent än aldrig...
söndag 14 januari 2018 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

...här kommer en liten sammanfattning och några kort till: Mycket hände när vi kom hem och en sammanfattning så här långt efter är inte helt lätt att göra... Men i stora drag kan vi väl säg att på denna korta tid vi var på Madeira kom vi att gilla ön skarpt och vi hoppas komma dit

Längtar hem - neej...
torsdag 30 november 2017 - Lissabon, Sintra, Portugal

Sitter just nu på Lissabons flygplats, på McDonalds och har precis druckit upp vårt kaffe. Är lite möra, har varit uppe sen 02.00 efter ca 3 timmars sömn! Flyget hit gick bra och om 2 timmar (ca 10.30,lokal tid) bär det vidare till Kastrup. Längtar inte precis, vet ju vad som väntar där

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ingrid uppdaterar sin resa