Vi är ett resglatt par som anser att livet är inte värt att leva om man inte får RESA! Och vi älskar verkligen att dela med oss av våra resor. En del info finns även på Facebook och på bloggen: http://ingridmarie.bloggo.nu/
hemstad Sölvesborg, Blekinge län, Sverige
Senast aktiv - från Sölvesborg, Blekinge län, Sverige
Linbana, Toboggan, "Hole in one, "slapp o spa" och så lite brand...m.m.
måndag 27 november 2017 - Funchal, Madeira, Portugal

25-27:e...3 dagar med väldigt skiftande händelser...ANDAS IN, ANDAS UT - inte helt lätt när man befinner sig här på Madeira och får reda på att det brinner i bottenvåningen i hyreshuset där vi bor (i Sölvesborg)! http://www.blt.se/solvesborg/larm-om-brand-i-byggnad-5/ Många mobilsamtal

Från igår till idag...
fredag 24 november 2017 - Funchal, Madeira, Portugal

Vi fortsätter att försöka "andas in, andas ut" - försöker att bara vara här och nu.Nervositeten inför landningen igår visade sig obefogad - den gick perfekt. Fast visst märktes det att inflygningen var lite annorlunda, bl.a. minskades farten betydligt tidigare än vi varit med om innan.

I väntan på flygen...
torsdag 23 november 2017 - Lissabon, Portugal

Så var det dags!Just nu är vi i väldigt stort behov av att..." ANDAS IN, ANDAS UT" och det har vi tänkt göra under denna 7-dagars resa till Madeira.Kl. 05.30:Tog sista tåget från Sölvesborg i går kväll och anlände hit till Kastrup vid ett-tiden på natten. Efter en go' macka med te och

Hemma igen...
söndag 2 april 2017 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

LÄS OM VÅR FANTASTISKA RESA!!!http://ingridmarie.bloggo.nu/

RESAN 2017 Vietnam, Indonesien och Indien
torsdag 9 mars 2017 - Raja Ampatöarna, Papua Barat, Indonesien

UNDERBART!!!http://ingridmarie.bloggo.nu/

RESAN 2017
söndag 19 februari 2017 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

Hej alla!Vår resa går vidare mot nya mål - hoppas ni vill läsa om våra äventyr:http://ingridmarie.bloggo.nu/

Dag 6 av 56...
lördag 4 februari 2017 - Ho Chi Minh-staden, Vietnam

För er som inte har hittat till vår blogg:Nu är vi iväg sen nästan en vecka tillbaka och på bloggen är dagboken skriven - det är bara att länka vidare... http://ingridmarie.bloggo.nu/

Drygt en månad kvar...
onsdag 28 december 2016 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Tror knappt att detta ska bli verklighet! Men korten vittnar i alla fall om det...

Vår resa 2017
torsdag 1 december 2016 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Det börjar närma sig! Välj själva var ni vill följa oss: Här på resdagboken eller på vår blogg http://ingridmarie.bloggo.nu/

Knappt 3 månader kvar!
onsdag 2 november 2016 - Sölvesborg, Blekinge län, Sverige

Vi lääängtar...http://ingridmarie.bloggo.nu/

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ingrid uppdaterar sin resa