Vi är ett resglatt par som anser att livet är inte värt att leva om man inte får RESA! Och vi älskar verkligen att dela med oss av våra resor. En del info finns även på Facebook och på bloggen: http://ingridmarie.bloggo.nu/
hemstad Sölvesborg, Blekinge län, Sverige
Senast aktiv - från Sölvesborg, Blekinge län, Sverige
Egypten 2019: Makadi bay 24/10 - 7/11

Egypten 2019: Makadi bay 24/10 - 7/11

24 oktober 2019 - 7 november 2019

Framförallt en snorklingsresa... Följ oss på Levande resor: http://ingridmarie.bloggo.nu/Egypten-2019-Makadi-bay-2410---711/

BRASILIEN

BRASILIEN

1 februari 2019 - 24 februari 2019

Till en liten del av detta jättestora land styr vi denna gång vår kosa. Här tänker vi oss uppleva lite äventyr i Rio De Janeiro med omnejd, vad det blir återstår att se...

LAOS och KAMBODJA

LAOS och KAMBODJA

1 mars 2018 - 24 mars 2018

LAOS med bl.a. detta: "The Gibbon experience" och: "The Lusang Say cruises" KAMBODJA kommer att handla mycket om "Angkor Vat"

Madeira

Madeira

23 november 2017 - 30 november 2017

"Andas in, andas ut..."

RESAN 2017: Vietnam, Indonesien och Indien

RESAN 2017: Vietnam, Indonesien och Indien

30 januari 2017 - 26 mars 2017

Vi har länge längtat efter en riktigt låång resa - äntligen ska vi göra den. Förhoppningsvis blir den full av många olika intryck, äventyr och avkoppling :) Vi har ju som bekant haft problem med den här resdagboken en tid och därför istället hänvisat till vår blogg istället. Även om det nu verkar som om den här resdagboken nu äntligen har uppdaterats och förbättrats kommer vi ändå, tills vidare i alla fall att länka er till vår blogg "Levande resor" Följ med... http://ingridmarie.bloggo.nu/

Minisemester med Skalman den 18-24 juli

Minisemester med Skalman den 18-24 juli

18 juli 2016 - 24 juli 2016

Lååång semester på vintern och små miniturer på sommaren... Resan kan ni följa på [link url=http://ingridmarie.bloggo.nu/Minisemester-med-Skalman/]http://ingridmarie.bloggo.nu/Minisemester-med-Skalman/[/link]

"Levande" resor

"Levande" resor

22 oktober 2015 - 23 oktober 2015

[b]Hej alla reseintresserade! Detta är inte annonsering för en ny resa utan bara lite info om en ny plats för våra videofilmer:[/b] [i]Jag och min man brinner för resor på alla sätt och vis och vi har så många fantastiska filmer från alla våra resor. Det känns som vi sitter på stor skatt och vi vill så gärna dela med oss av denna. Vi finns här på resdagboken men eftersom det tyvärr inte går att ladda upp filmer här så nu gör vi ett försök med en "film-blogg" som vi hoppas kan glädja och inspirera...[/i] [link url=http://ingridmarie.bloggo.nu/]http://ingridmarie.bloggo.nu/[/link]

Återresa/jubileumsresa

Återresa/jubileumsresa

11 februari 2016 - 17 mars 2016

ÄNTLIGEN! Resan som vi skulle gjort förra året under ett annat upplägg men som inte blev av ska nu bli av - på ett annat sätt...!!!

Jönköpingsfesten

Jönköpingsfesten

3 augusti 2015 - 9 augusti 2015

På mc till Jönköping... En liten kortsemester med huvud-destination Jönköping. Där vankas det konsert med Tomas Ledin och Måns Zelmerlöw + Rix-FM festival!

Mattila-kul och Palau-äventyr

Mattila-kul och Palau-äventyr

14 februari 2015 - 22 mars 2015

En tudelad resa som kommer att innehålla både skidåkning och snorkling! Vi börjar med att njuta av Sveriges snövita skönhet i Mattila (Värmland)v.8 och åker därefter till Palau för att njuta av Stilla Havets klarblåa skönhet, 26/2-22/3. Följ oss gärna…

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ingrid uppdaterar sin resa