hemstad Nybro, Kalmar län, Sverige
Senast aktiv - från Malta
Ta Stockholm med storm – Bra tips och en Casinostugan bonuskod
i USA
måndag 2 oktober 2017 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Om du ska åka en sväng till Stockholm har vi några bra tips till dig, som kommer att göra din semester lite smidigare och mer njutbar. Först vill vi tipsa dig om att du gör lite research innan du väljer vilka museer du ska besöka, så att du kan välja platser som resonerar med dina

USA – det perfekta höstresmålet
i USA
måndag 2 oktober 2017 - USA

Nu när sommaren är över har det börjat bli hög tid att börja fundera på vart höstresan skall gå. Många väljer kanske säkra kort som Kanarieöarna eller Thailand, men faktum är ju att det faktiskt finns en rad andra resmål utöver dessa som också är värda att ge en chans, som USA

Costa Rica: Paradiset med semesteraktiviteter för alla
onsdag 13 september 2017 - Costa Rica

Kan surfarens-, naturälskarens-, soldyrkarens- och upplevelsesökarens drömdestination vara den samma? Faktum är att svaret på den frågan är ”ja”. Costa Rica är en av de få platserna i världen som kan erbjuda en så stor variation. Här hittar man både ett ökenlandskap samt en

Mina 10 bästa Maltatips
fredag 21 juli 2017 - Malta

Jag har precis kommit hem från tre veckors semester på Malta, en ö som jag har kommit att älska efter flertaliga besök. Denna gång tänkte jag dela med mig av mina bästa tips, som handlar om saker att se och göra på ön. För trots att Malta är ungefär lika stor som halva Öland, med

Topp-10-Lista över Världens Casinohotell
måndag 3 juli 2017 - Atlantic City, New Jersey, USA

Trump Taj Mahal, Atlantic CityOm du känner dig redo att dyka ner i ett hav av gränslös lyx och glamour, dag som natt, på ett ställe där underhållning och avkoppling är högsta prioritet, då är Trump Taj Mahal den bästa destinationen för dig. Spa, träningscenter, inomhuspool och salong

Vad du hinner på en dag i Macao
fredag 28 april 2017 - Macao

Morgonen gryrTidigt redan klockan fem. Jag är uppe på fötterna för att göra det bästa av min dag här i Macao. Hotellet bjöd på frukost, även om jag själv ansåg detta som väldigt tidigt, och för att ladda upp mina batterier tryckte jag i mig mycket av de frukter och fibrer som stod

USA

Nu är jag i Malta!

Macao

Macao

28 april 2017 - 28 april 2017

Har prevcis gått igenom mina bilder från Macao. Kommer bli kul att äntligen få dela med mig av mina erfarenheter.

Partille

Partille

28 april 2017 - 28 april 2017

Sitter i bilen på väg till Partille! Kommer bli spännande :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Amanda uppdaterar sin resa