"No thanks"
torsdag 5 april 2007 - Ella, Goa, Indien

Ja det ar nog den vanligaste frasen har nere, "no" och "no thanks" eller "not today, maybe tomorrow" fast dom funkar.. Det ar ratt pafrestande att hela tiden bli stannad och fragad om man vill kopa nagot eller komma in i just deras affar. Det var iof varre i borjan nu kanner nog dom flesta igen en

Vattenfall och Elefantridning
onsdag 4 april 2007 - Ella, Goa, Indien

Idag borjade dagen kl 07.00 vi hade bestallt en taxi dagen innan med AC och vi hade tur att det dok upp en. 30 min forsenad men ok, vi akte 1 timme ca, stannade pa ett jattemysigt litet stalle och at frukost, vid en jarngruva.. motte sjukt manga dumpster bilar pa vagen. Akte vidare till Indiens

Dolphin chaser
tisdag 3 april 2007 - Ella, Goa, Indien

Glomde skriva dagbok igar, men dagen va ratt lugn.. vi gick upp lagom, shoppade lite.. at tibetisk mat, solade och badade.. gick hem och sov lite for det gar inte vara ute mellan 1-4 det ar for varmt och man branner sig sa latt!! stack ner till stranden vid 5-6 akte ut med speedboat och kollade pa

Dag 2 i Goa
måndag 2 april 2007 - Ella, Goa, Indien

Dag tva, det gar ratt snabbt har anda.. avslutade gardagskvallen med lite kortspel pa balkongen. Solen gar ner ca 6 har och upp 3-4. Just nu springer det kossor och vildhundar precis utanfor internetcafet. lag 1 timme pa stranden idag, det rackte.. hyrde 4 solbaddar med madrasser och parasol, helt

Antligen i Goa
söndag 1 april 2007 - Ella, Goa, Indien

Imorse vaknade man upp i Goa, max 1 km till stranden, i solen ar det 34 grader ca och 30 i vattnet. Vi gick pa stan 2 timmar och det RACKER, ALLA ar pa en: you want taxi? hey my friend u want a drum? Vad FAN ska jag med en trumma till? Eller en kjol? Annars ar det ratt fint forutom att man kanner

Flyga inrikes, vilket skamt.
lördag 31 mars 2007 - Altinho, Panaji, Goa, Indien

I morse vaknade man upp i Bombay, lite skum kansla.. Bombay ar bara for mkt, folk, bilar, hundar, tiggare, kor allt pa samma gang i vagen.. vi tog oss till en inrikes flygplats, en av massor. Kopte en biljett till Goa.. ca 700 skr per skalle, tog 45 min.. vi fick varsin pase pa flyget med massa

Bombay!
fredag 30 mars 2007 - Bombay, Maharashtra, Indien

Vi borjade kl 5 i torsdags morse, flog fran arlanda till amsterdam. Sen vidare med flyg i 9 timmar till Bombay. Blev blasta det forsta som hander, hade ett bokat hotell for natten men det sket sig.. tog in pa ett fint hotell mitt bland rivningshus. Nu ar det dags att sova och ta sig an Indien i

Gran Canaria 08

India

India

30 mars 2007 - 7 april 2007

Indien resa!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Christoffer uppdaterar sin resa