Toudiloo Älskar att resa så här kan ni läsa lite om mina äventyr om ni har lust ; )
hemstad Boden, Norrbottens län, Sverige
Senast aktiv - från Boden, Norrbottens län, Sverige
Dagen före dagen
tisdag 1 april 2008 - Boden, Norrbottens län, Sverige

Japp imorgon bär det av till varmare breddgrader, hola spanien typ! Planet går kring 18 tiden från Kallax direkt till Las Palmas flygplats. Kommer att bli en lång flygtur så jag kommer att ta med mig läxböckerna, kanske inte blir någon avslappnande resa med allt plugg som behöver göras.

uppdatering nr,2
söndag 9 mars 2008 - Boden, Norrbottens län, Sverige

Oj, det var inte alls planerat att jag skulle skriva en vecka efter jag kommit hem, men bättre sent än aldrig antar jag. Eftersom att jag inte skriver "vanlig dagbok" så som farmor tyckte jag skulle göra så får jag ta och bikta mig lite här på resdagboken istället (; ska nog gå bra det

Kosovo, det toalettlosa landet!
lördag 1 mars 2008 - Degerfors, Örebro län, Sverige

Hej och hemskt mycket hej! Nu sitter vi har pa ett internetcafe i Mitrovica. Har snart shoppat upp varenda euro. Kommer en langre uppdatering senare. Vi valde att bo hos Hatemes polisfarbror istallet for att bo i den iskalla lagenheten, det har funkat bra. Det ar bara att det blir stromavbrott

oh turkey
fredag 2 november 2007 - İçmeler Belediyesi, Muğla, Turkiet

Hej Jag sa ju att det inte skulle dröja länge tills nästa gång! Jag och Martina började tråna på en sista minuten resa för några veckor sedan, hittade en ospecifierad resa till Turkiet precis de datumet vi hade lov, perfekt! Dagen efter bokade vi. Det var vår första utlandsresa

Hemma
lördag 18 augusti 2007 - Boden, Norrbottens län, Sverige

Nu ar jag hemma i Boden! Lamnade familjen klockan 09.00. Sade adjö och gav dem chokladfotbollen jag hade kopt till dom (förövrigt stog det Tack, och alla deras namn pa) och jag fick en liten present och ett kort. var lite trist att lamna men show must go on. Went in and about pa heathrow all by

5th of august twothousandandseven
söndag 5 augusti 2007 - London, England, Storbritannien

Fantasin flodar, darmen den underbara rubriken. lalala, jag har inte sa mkt att saga men vadret ar underbart och har varit de senaste 4 dagarna :) sag i tidningen att det skulle bli regn imorgon men jag tror solen haller i sig, fingers crossed! Jag har faktiskt lart mig ett ord har borta

Camden Market and sunshine!
onsdag 1 augusti 2007 - London, England, Storbritannien

Käraste läsare, Vad har hant pa senaste mantro? Jo, jag och Marina har bland annat varit till Camden Town och strosat runt dar pa Camden Market. Det var varsta hippiestallet, hade jag inte en susning om! lite udda folk dar, men det var kul att uppleva! marknaden var valdigt kompakt om man sa

Living for the weekends
tisdag 24 juli 2007 - London, England, Storbritannien

Jo sa ar det, man lever for helgerna har borta. Jag har inte tid att traffa Marina under veckan eftersom att hon jobbar helt sjukt mkt o hon har bara sma raster. Det som ar bra ar att hon ska fa byta sa att hon jobbar fredag och ar ledig pa mandag som moi! da kan man hitta pa mer saker, kanske dra

Eating an apple
tisdag 17 juli 2007 - London, England, Storbritannien

aa, mer an sa har inte hant pa sistone! sitter nu hemma o ater ett apple, jag ar barnvakt nu, very busy. Nej alla ungarna ligger och sover, hoppas aven att Hector inte borjar grina for da ar det inte roligt, da maste jag in o ge han mjolk vilket han andra vagrar att dricka eftersom att han vet att

Kvallsmörker
lördag 14 juli 2007 - London, England, Storbritannien

Ja, mörkret har fallit över Stoke Poges än en gång. Fast denna gången är det mer mysigt. Klockan är cirkus 10.30pm(kvällen) och när jag kollar ut genom fönstrerna ser jag guldskimrande människor, clowner, eldjonglörer m.m. Ja, pappan i huset har sin 40 års fest typ 3 månader efter

Spanien, Puerto Rico

Spanien, Puerto Rico

2 april 2008 - 9 april 2008

Mamma fyller 50 så då flyr vi till gran canaria (:

Kosovo

Kosovo

22 februari 2008 - 3 mars 2008

Projektarbete att besöka ett barnhem i Pristina, Kosovo. :)

Turkiet

Turkiet

26 oktober 2007 - 2 november 2007

Första resan till Turkiet!

Sommar au-pair i London

Sommar au-pair i London

18 juni 2007 - 17 augusti 2007

Detta kommer förhoppningsvis bli nice :)

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Elin uppdaterar sin resa