Försöker checka av min lista med resmål så ofta jag kan.
hemstad Helsingborg, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Protaras, Cypern
Island Thassos, Northern Greece
måndag 20 juli 2015 - Thasos, Makedonia Thraki, Grekland

Rundtur runt ön. Bodde i Limenaria. Besökte många fantastiska stränder.Även Giola, en pool som är skapad av jorden och havet själv. som är lite svårt att komma fram till, men det finns en Giola transfer som går varje 30 min har jag för mig.Sen vidare till Thessaloniki.

Chalkidike, Greece
onsdag 28 juli 2010 - Olimpiada, Makedonia Thraki, Grekland

Köpenhamn, Denmark
söndag 12 augusti 2012 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Helsingborg,Köpenhamn,StrögetTivoli

Berlin City
fredag 20 maj 2005 - Berlin, Tyskland

Berlin City guide, Berlin Zoologischer Garten, Sachsenhausen (koncentrationsläger),

Mykonos.
fredag 17 juli 2015 - Mikonos, Egeo, Grekland

Båt från Paros till Mykonos. Letade boende på plats hittade billigt precis i "gamla hamnen" vid alla shoppinggator. Sol och bad, besökte flera stränder, körde fyrhjuling till paradise beach (helt okej vägar men väldigt blåsigt). Mysiga shoppinggator. Vindmöllor.

Santorini.
fredag 10 juli 2015 - Firostefani Bus Station, Grekland

Flyg Thessaloniki till Santorini (40min). Förbokat boende på Galini Hotel Firostefani.Fantastisk utsikt med hela solnedgången för sig själv, tyst och lugnt.Besökte stränder på östsidan med svart sand, med buss. Mysiga shoppinggator i Firostefani och Oia (dock dyrt). Besökte Oia en dag,

Sri Lanka
lördag 14 december 2013 - Colombo, Västprovinsen, Sri Lanka

Love this island! Will sure go again.

Kreta, Greece
söndag 17 juli 2016 - Agia Marina, Kreta, Grekland

Prishtina, Kosovo
söndag 2 april 2017 - Pristina, Pristina District

Flyg till Skopje, Makedonien, bil över till Kosovo.Billigt, gästvänliga, kulturellt, god mat. För den som vill ha långa nätter finns det riktigt bra klubbar, efteråt tar man taxi (jätte billigt!) vidare till någon av de resturanger som har nattöppet (eller öppet 24 timmar).

Ensam i Cypern

Pristinë, Kosovo

2 april 2017 - 9 april 2017

En vecka i Kosovo.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emelie uppdaterar sin resa