"Wanderer, your footsteps are the road, and nothing more; wanderer, there is no road, the road is made by walking." - Antonio Machado
hemstad Stockholm, Stockholms län, Sverige
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Time flies.
torsdag 14 maj 2009 - Hanoi, Vietnam

Let's begin where we ended last time. Dessa visa runs. Det ar en speciell upplevelse. Eftersom man bara far 15 dagars visum till thailand nar man korsar gransen landvagen maste man var 15 dag korsa gransen igen for att fa stanna langre, sa langt ar ni alla med antar jag. Forra gangen gjorde vi

Koh Phangan och Fullmoonparty.
lördag 11 april 2009 - Ko Pha-ngan, Surat Thani, Thailand

Vi akte alltsa fran Laos till Bkk for att hinna ta oss ner till Koh Phangan och det kommande fullmoonpartyt. Laos var fantastiskt och darfor har vi precis som jag tror att Linn skrev planer pa att aka tillbaka dit. Men just nu befinner vi oss pa Koh Tao for nagra dagars sol och bad. Efter ett

Bangkok baby.
tisdag 24 mars 2009 - Bangkok, Thailand

Jag ALSKAR thailand. Phi Phi var underbart och Bangkok var fantastiskt. Vi tog nattbussen fran Phi Phi och kom fram till Bangkok tidigt pa morgonen. Alldeles for tidigt. Inga guest houses langs khosan road hade nagra rum lediga sa det var bara att satta sig ner och vanta. Till slut fick vi ett rum.

Kuta Beach - Bali
söndag 8 mars 2009 - Bali, Indonesien

Livet har ar valdigt enkelt. Vi bor pa ett hotell med pool, dar frukost ingar och vi gor ingenting om dagarna. Man vaknar lagom till att det ar fem minuter kvar av frukosten da springer man ner, fixar ett frukostkvitto i receptionen och hoppar ivag till restaurangen for att bestalla in meny ett

Sista GOA dagen.
lördag 14 februari 2009 - Ella, Goa, Indien

Sista dagen har i Goa idag. Vid fyra gar bussen soderut. Dags for Bangalore och IRON MAIDEN. Efter det ska vi ta oss vidare soder ut till Kerala, Kirrla, for mer sol o bad. Det har varit en lugn vecka, dels for att vi helt enkelt inte har orkat ta oss for nagonting och dels for att det faktiskt

Vi kom inte så långt.
måndag 2 februari 2009 -

Vi skulle till Delhi men vi kom inte längre än till Helsingfors. Givetvis så var flyget till London inställt. Det var (är) visst snöstorm i Storbrittannien och det går inga flyg alls dit idag. Men vi ordnade det hela rätt smidigt genom att köa i 2 h och sedan boka om flygrutten till

121 dagars äventyr börjar nu.
söndag 1 februari 2009 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Imorgon kl. 11.45 lyfter planet äntligen mot Indien. Äntligen på väg, efter flera månaders planerande och längtande. Det känns bra. Asien here we come! Alla väskor är färdigpackade, musik finns på mp3n, pengar på kontot (snart iaf) - Ja vi är så redo vi kan bli! Sista natten i

Asien - Fyra vänner med varsin ryggsäck!

Asien - Fyra vänner med varsin ryggsäck!

2 februari 2009 - 4 juni 2009

Indien, Malaysia, Indonesien, Thailand, Kambodja, Vietnamn, Kina och fyra vänner med varsin ryggsäck!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Anna uppdaterar sin resa