Jobbar för Ving och befinner mig just nu på Phuket, Thailand.
hemstad Karlstad, Värmlands län, Sverige
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Det blir aldrig som man tänkt sig
onsdag 21 april 2010 - Köpenhamn, Region Hovedstaden, Danmark

Här sitter man, i Köpenhamn. Vid det här laget borde jag ha varit hemma i nästan en vecka, men riktgit så långt har jag alltså inte kommit. I torsdags fastnade vi i Bangkok och blev kvar där då de stängde alla flygplatser i Skandinavien. Vi jobbade en dag i Bangkok och på lördag kväll

11 dagar
söndag 4 april 2010 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

Ja, nu är det bara 11 dagar kvar här i Thailand. Konstigt! Vintern har gått så snabbt, tiden har bara rusat iväg. Det är både skönt och lite trist att det snart är slut. Det ska bli skönt att komma hem, men man kommer sakna guidelivet. Men, nu är det dags för lite nytt och det blir

Förvirrande
lördag 20 mars 2010 - Kata Beach, Karon, Phuket, Thailand

De har gjort om här på resedagboken. Det har blivit så...modernt! Och jag kan inte navigera mig runt på sidan längre. Jag börjar bli gammal. Här händer det inte så mycket. Har åkt på värsta förkylningen så jag klev in på apoteket och förklarade att jag var förkylkd och så fick jag

Kick Down!
lördag 13 mars 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

I torsdags var det så äntligen dags för Kick Down här på HKT! Vi åkte båt härifrån Phuket över till Ao Nang, det tog så klart ett par timmar och under tiden så var det bland annat middag och nomineringar. Jag kan stolt berätta att jag blev utnämn till årets kollega! Jättekul, så

16 april
lördag 6 mars 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

Notera det datumet i era kalendrar för då kommer jag hem! Jag landar 07.00 på Arlanda så då förväntar jag mig stora välkomstkommitén ;) Nä, men det räcker med att ni noterar datumet i kalendern! Allt rullar på som vanligt här, det händer inte så mycket spännande. Har City Tur i

Back on track
tisdag 2 mars 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

Tillbaka från semestern så börjar jag med att jobba en dag och sen vara ledig. En riktgit mjukstart efter semestern. Vi har haft en jättebra vecka först med några riktgit slappa dagar på Sunwing då vi inte gjorde annat än att sola, bada, spela kort, äta och titta på show. Hur skönt som

Semetsen är bokad!
onsdag 17 februari 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

Då var flyg till Saigon Vietnam och hotell i Saigon bokat! 25-28 februari sticker jag och Katrine iväg på lite semester. Har dock semester från och med måndag den 22:e så vi ska komma på något att göra de första dagarna. Vi ska nog kolla om vi kan bo på något utav våra hotell ett par

Besök
lördag 6 februari 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

Nu har det visst varit litedåligt med uppdateringen här. Men jag har haft Elin på besök här i två veckor, så det har varit fullt upp. Jag hade fyra dagars semester när Elin var här, så vi han med att åka på kanotsafari, vara på Laem Sing Beach, åka longtail båt till Freedome Beach

Elin är här!
lördag 23 januari 2010 - Bangkok, Thailand

Nu så har Elin landat här i risets förlovade land och det är väldigt trevligt med lite sällskap! Hon kom igår eftermiddag så igår kväll va vi bara och åt middag och gick och la oss tidigt. I kväll har vi varit inne i Patong, sett oss lite om, ätit middag och köpt film. Vi har en massa

Vi sprang för vårat visum
torsdag 21 januari 2010 - Phuket, Phuket, Thailand

Då har vi både åkt till och hunnit komma tillbaka från Kuala Lumpur. Vi har haft tre toppendagar med en massa (egentligen lite för mycket) shopping och en del sightseeing. Har varit skönt att vara ledig och vi har verkligen kopplat bort jobbet totalt. Kuala Lumpur var en trevlig stad, det man

Thailand

Thailand

31 oktober 2009 - 22 april 2010

Fjärde säsongen, guide i Thailand!

Shopping i Riga

Shopping i Riga

10 april 2009 - 12 april 2009

En kryssnign till Riga med Carro!

Cypern - hur gick det sen?

Cypern - hur gick det sen?

13 april 2009 - 26 oktober 2009

Min tredje säsong för Ving. Blev kvar på Cypern och sitter som ekonom för Rhodos.

Produktansvarig TCNE

Produktansvarig TCNE

29 september 2008 - 31 mars 2009

Det blev en till säsong för Ving! Ska tillbringa vintern som produktansvarig på Cypern!

Reseledare Mallorca

Reseledare Mallorca

6 juni 2008 - 23 september 2008

En sommar som reseledare i Alcudia på Mallorca!

Tidigare resor!

Tidigare resor!

1 januari 1998 - 13 december 2005

Det här är platser jag har besökt under tidigare resor!

Au Pair i Ocean City, Maryland

Au Pair i Ocean City, Maryland

28 augusti 2006 - 19 september 2007

Efter lite om och men har jag nu hamnat hos familjen Taylor i Ocean City, Maryland. Maximilan 5 år och Anderssen 3 år är mitt nya mission!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Elin uppdaterar sin resa