Starten....
torsdag 3 mars 2016 - Lembongan, Indonesien

Startade vår resa med en natts rast o vila i Singapore. Det blev en kort visit eftersom vi skall hit en runda till o träffa Carl-Johan o Viktor. Dagen efter flög vi till Bali (Kuta) o där tillbringade vi 2 dagar på Nusa Dua sidan, Helt ok men lite väl upplagt för all inclusive för vår del.

Tulum-Akumal
fredag 13 mars 2015 - Ystad, Skåne län, Sverige

Halloj igen. det har gått ganska lång tid nu sedan senaste uppdateringen men det beror helt o hållet på att det inte gått att logga in på resdagbokens sida. I Tulum hamnade vi på ett hotell mitt i staden som var helt ok(dom hade kaffe på morgonen vilket är mycket viktigt) Vi hade tre

Isla Mujeres
fredag 13 mars 2015 - Ystad, Skåne län, Sverige

Isla Mujeres 13-16/3 Tog oss snabbt o lätt ut till Museers från Cancun med snabbåt även här på 25 min. (finns 3 olika ställen att åka ifrån) Vi hade bokat hotel Posada del mar beachfront på datorn 2 kvällar tidigare och på webbsidan såg det väldigt trevligt ut att bo på med

Cozumel
tisdag 10 mars 2015 - Ystad, Skåne län, Sverige

För er som tycker det är konstigt att man skriver resdagbok sedan man kommit hem så är detta främst för att man får lite bättre minnesbilder själv av sin resa + att de som skall resa hit har lite nyttig info att ta del av :) COZUMEL 10/3-13/3 Tog oss mycket lätt vidare till Cozumel från

Isla Holbox
söndag 1 mars 2015 - Isla Holbox, Quintana Roo, Mexiko

Skickar igen för de som skrivit att de inte fått inlägget :) I vanlig ordning så funkar det inte att lägga in bider så ni får hålla tillgodo med texten tillsvidare för dom som e intresserade. ANNE.....du som har mac. den vill inte godkänna att jag lägger in bilder ??? e de nått du

Cancun
onsdag 25 februari 2015 - Ystad, Skåne län, Sverige

23-25/2 HALLOJ ALLA. Efter en resa med 13 timmar i luften o 11 timmar i mellantid mellan flygen så är vi äntligen nere i Cancun. Vårt första intryck när vi landade och skulle ordna taxi blev blev väldigt bra, väldigt bra bemötande och de ordnade all transport till hotellet i rask takt.

Langkawi
torsdag 2 januari 2014 - Ystad, Skåne län, Sverige

Langkawi 30/12-2/1 När vi kom iland efter en ganska knasig tur med en båt som "sitt sina bästa år" så checkade vi in på ett hotel som heter "de baron resort" och det var en ny erfarenhet kan man lugnt säga. Incheckning gick väl ok men sedan har här nog inte varit ett rätt på detta

Koh-Lipe
torsdag 2 januari 2014 - Ystad, Skåne län, Sverige

Torsdag 2/1-Måndag 6/1 Vi hade bokat vår avfärd från Langkawi till Koh-Lipe med en lokal resebyrå redan på tisdagen så vi kände att vi låg rätt i vår planering men men….vad man kan bedra sig. Vi skulle bli hämtade på hotellet 07:45 på torsdag morgon men på osdagkvällen så ringde

Summering Penang
måndag 30 december 2013 - Pulau Pinang, Pinang, Malaysia

MÅNDAG 30/12 Då sitter vi på båten som ska ta oss till Langkawi och det är dax att summera våra dagar på Penang. När vi reste hemifrån hade jag studerat Penang ganska flitigt på nätet och läst att här fanns fina stränder, bra snorkling och fin natur. Den fina naturen fanns verkligen

Ferringi
fredag 27 december 2013 - Ystad, Skåne län, Sverige

TORSDAG 26/12 I dag på dagen har vi bara slappat vid poolen hela dagen i solen för att vila både fötter,öron o kropp.På eftermiddagen så väntar vi in Jörgen,Åse-Lotte o Anton som kommer med flyg ifrån Borneo. Efter att vi tagit hand om dom när de kom så blev det middag o shoppingrunda

Panama

Rundresa Ycatanhalvön

Mallorca

Mallorca

11 augusti 2013 - 18 augusti 2013

& familjer som åker på bad o nöjesresa för att endast slappa !!!!

Malysia

Bad,shopping och allmänt slapp

Rundtur Filipinerna

Rundtur Filipinerna

21 december 2011 - 13 januari 2012

Reserutt nedresa:Kastrup-London-Hong-Kong- och slutligen Cebu.Resan går sedan till Moalboal, sedan Dumagette. Efter mellandagar där åker vi vidare till Sipalay för att fira nyår.Sedan övernattning i Bacolod och sedan vidare till Donsol. Resan avslutas med en vecka i/på Boracay

Kambodja-Vietnam

Kambodja-Vietnam

16 december 2009 - 10 januari 2010

Rundresa med start i Hong-Kong för vidare färd mot Ankor Wat-Phnom Penh-Sihanookwille-Phu Qouc-Mekongdeltat-Saigon och avslut i Hong-Kong

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Daniel uppdaterar sin resa