Det blir en dag på stranden innan nästa destination.
onsdag 5 augusti 2020 - Harads, Norrbottens län, Sverige

Morning vibes!Vaknade till ett varmt och soligt Pite havsbad, frukost och packa ihop alla tillhörigheter. Packa badväskan och ner på stranden några timmar innan avfärd mot nästa destination. I bussen lyssnade vi på Lena Endrés sommarprat. Ett kort stopp för inköp av lite

Drabbning på Piteå GK
tisdag 4 augusti 2020 - Pite havsbad, Norrbottens län, Sverige

Vi vaknade till en mulen morgon här i Piteå. En god hotellfrukosten innan vi begav oss in till Piteå stad. En lite gullig stad med en gågata som vi flanerade på en stund. Några inköp innan avfärd mot Piteå GK. Parkeringen var full men det löste vi  med att flytta runt lite avspärrningar

Äntligen...20 år senare...
måndag 3 augusti 2020 - Pite havsbad, Norrbottens län, Sverige

Vaknade till en regnigt och dimmig morgon vid foten av Högakustenbron. Dagens mål är......(trumvirvel)Pite Havsbad det har undertecknad tjatat om i minst 20 år så jag är mycket glad över destinationen. Det finns en önskan av resesällskapet att stanna till i björkarnas stad, Umeå. Per

Högakustenbron
söndag 2 augusti 2020 -

Vi startade dagen i ett soligt och fint Hudiksvall. En morgonpromenad till stranden och sedan hittade vi en mysig stig genom skogen som ledde till en grotta som blivit till under inlandsisen då den slet med sig klippblock som numer blivit en grotta. Frukost med plasthandskar för allas säkerhet

Roadtrip med okänd destination
lördag 1 augusti 2020 - Hudiksvall, Gävleborgs län, Sverige

Dagen startades med att packa bussen för avfärd mot okänd destination. Frukostmöte på Stångbyvägen där dagens mål skulle avslöjas. Per var imponerand över att vår packning var större än när vi åkte med kidsen på semester när de var små. Alltså dagens slutdestination

Ankomstdagen
fredag 24 juni 2016 - Duće, Split-Dalmatiens län, Kroatien

Dagen började bra, tidigt reste vi från Fjärdhundra för att åka till Kroatien för andra åter i rad. Ett fint land med trevligt folk. Bilarna väntade på flygplatsen för att ta oss till Villa paradis ett helt fantastiskt hus med trevligt värdfolk. När vi kommer kylen laddad med dricks

Home sweet home!
onsdag 26 februari 2014 - Enköping N, Uppsala län, Sverige

Jaha hemma igen efter en bra och fin resa, fint väder och trevligt sällskap gjorde resan till ett minne för livet! Tack Rune för den här gången, vi ser fram emot din 75 årsdag eller bestämde vi 71 årsdag???? Resan hem gick bra flyget var 2 timmar försenat men det gjorde inte så mycket

Dagarna flyger iväg:/
lördag 22 februari 2014 -

I dag har vi varit och lekt vid ett vattenland som ligger ca 10 min från hotellet, det var ok inte mer. Vi kom dit vid 10 och checkade ut kl 16 utmattade och lite trasiga av lekar i vattenbanorna. Jens skadade ett finger och Pontus brände fötterna:( väl hemma vilade vi en stund innan vi skulle

Beachhäng!!!
onsdag 19 februari 2014 -

På hotellets Beach finns solstolar och andra aktiviteter man kan roa sig med vi låg mest platta på rygg och lapade sol eller läste i skuggan hela förmiddagen. Vid hotellet finns många serviceminded personer som ser till att vi har det bra hela tiden. Vid stranden eller vid poolen kommer de

Thailand med la familia

Thailand med la familia

16 december 2019 - 7 januari 2020

En familjeresa med hela familjen på Larssons bas. Några resenärer startade 16 december för att sedan mötas upp av det andra gänget ett par dagar senare.

Roadtrip 2020

Roadtrip 2020

1 augusti 2020 - 9 augusti 2020

En roadtrip med hemlig destination. Varje morgon är det frukostmöte med avslöjande av ny stad och aktivitet.

Singapore-Bali

Singapore-Bali

14 december 2018 - 6 januari 2019

Semestertrip med barn och deras tjejer. Vi startar i Sverige 14/12 2018, för att ta oss till Finland. Sedan blir det raka vägen till Singapore för ett första stopp i 6 nätter. Efter det beger vi oss till Bali och relaxar ett par dagar innan vi möter upp familjen i ett gemensamt hus. Efter 10 dagar där avrundar vi ett par nätter på Bali för att sedan återvända till Singapore och ett par nätter på Marina bay innan hemfärd till Sverige igen.

Australien

Australien

16 december 2016 - 12 januari 2017

Resa till Sydney och flyg upp till Barriärrevet. Sedan blir det Roadtrip tillbaka.

Split Kroatien

Weekend med la familia!!

40 årsresa kombinerat med 10 årig bröllopsdag

40 årsresa kombinerat med 10 årig bröllopsdag

2 juli 2014 - 9 juli 2014

Turkiet med nära och kära❤️p

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ellenore uppdaterar sin resa