Godmorgon i regnet
måndag 8 juli 2019 - Helsingborg, Skåne län, Sverige

Nu har vi precis varit ute på morgon promenad . Hade en jätte glad hund som hälsade på mig när jag kom hem efter nattjobb. Har regnat största delen av natten och regnade på vår morgon promenad.  I natt sov jTilax en stund hos Olivia och då hoppade även Kitty upp och la sig i sängen.

Resdag 1. Mot tåget
torsdag 18 december 2014 - Hässleholm, Skåne län, Sverige

Då är vi snart framme på tåget från Hässleholm till Köpenhamn. Sedan har vi 27 timmar tills vi är framme i Sydney. Barnen har kommit överens om att hålla sams HELA vägen. Klarar de det så ska de få 100 australiensiska dollar var... Säger bara lycka till !!! Mot tåget....

Första inlägget mot Australien
torsdag 18 december 2014 - Örkelljunga, Skåne län, Sverige

Idag bär det iväg....... Ligger här vaken kl är 04:30, vi har nästan packat allt. Kvar på inköpslistan finns fortfarande iaf 2 saker, Glögg och pepparkakor. Om jag skulle försöka sova lite till, fast kanske lyckas jag sova bättre i natt på flyget om jag inte sover så mycket mer nu ;)

Tilax resa

7 juli 2019 - 22 juli 2019

Tilax på Semester , när Matte och Husse är i Grekland

Australien

18 december 2014 - 13 januari 2015

Sommar på vintern. Hälsa på Svägerskan Kia i Coogee/Sydney /Australien .

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Ewa uppdaterar sin resa