Nära nu
lördag 31 januari 2004 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Jaha nu är det bara en natts sömn mellan mig och resan. Ha det så bra nu allihopa! Jag kommer sakna er. Här är bilder på två av mina arbetskamrater till igår

"Half around the world"

"Half around the world"

1 februari 2004 - 7 maj 2004

Den 1:a februari lämnar vi vinterslasket i Sverige för de exotiska Fiji öarna, som blir första stationen på vår resa. Här kommer vi att stanna nån vecka för att sedan packa ryggsäcken igen och skutta över till Nya Zeeland, Australien och tillsist landa i Thailand! Våra äventyr och diverse missöden kommer att kunna följas här på sidan... hej hej!!

rycksäcksrejset 2004

rycksäcksrejset 2004

1 februari 2004 - 7 maj 2004

Vi är tre killar som ska resa som backpackers till Fiji, Nya Zeeland, Australien och Thailand.

Tour de Ryggsack 2004

Tour de Ryggsack 2004

1 februari 2004 - 7 maj 2004

Strålande, du där! Strålande därför att du nu anlänt till Jesper, Emil och Martins Travelinfo. Det är här ni kan ta reda om vi lever, skrattar, bilar , snarkar eller hostar. För att hålla alla åskådare nöjda tänker vi uppdatera denna sajt var 35 sekund , vilket betyder att det kommer kännas som ni är med oss nere i solskenet istället för att sitta hemma i sunkigt avgas-slask! Kom ihåg att vi gör den här resan för er skull!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emil uppdaterar sin resa