Resesugen Norrbottning, boendes i Skåne. Älskar att resa och har alltid ögonen öppna för nya resor. Jag reser sällan tillbaka till en destination utan fokuserar främst på nya destinationer - det finns ju så mycket spännande att se i världen! Fick barn i augusti 2017 och vill upptäcka världen tillsammans med min man och vår son.
hemstad Kristianstad, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Kristianstad, Skåne län, Sverige
Resans andra destination - pinxtosens hemstad!
lördag 13 oktober 2018 - San Sebastián, Baskien, Spanien

Efter en tågresa på 5,5 timmar som gick riktigt bra med tanke på att vi hade en ettåring med oss så kom vi fram till ett svalare San Sebastian. Boendet var jättefint men rummet väldigt litet. Vi var rätt hungriga så vi begav oss direkt ut på matjakt och hittade ett lokalt pinxtosställe

Barcelona (with) baby
lördag 6 oktober 2018 - Barcelona, Katalonien, Spanien

En knapp vecka i Barcelona. Första resan med barn. Vi gör samma saker som tidigare, men allt tar lite längre tid så vi hinner inte så mycket om dagarna. Vi går på walking tour, äter god mat, tittar på häftiga byggnader, upplever. Sen planerar vi in måltider oftare, spenderar tid vid

Övärld

lördag 17 september 2016 - Marrakech-Tensift-Al Haouz, Marocko

Nu har resan startat!

Födelsedagsfirande
söndag 5 februari 2017 - Maspalomas, Kanarieöarna, Spanien

Firade mamma när hon fyllde 60.

Europaweekend med tjejerna
söndag 14 maj 2017 - Nice, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrike

Efter mycket planering under våren kom vi oss iväg på en weekend. Det blev jag, Malin och Hanna som i slutändan kunde åka. Och efter många om och men beslutade vi oss för att åka till Nice.kom fram torsdag kväll och handlade bara lite frukostmat. lägenheten var rätt stor och fräsch.på

Klaipeda
tisdag 25 april 2017 - Klaipėda, Klaipėda län, Litauen

nu är vi snart på väg hem efter två späckade dagar i Klaipeda. Igår åkte v ut på Kuriska Näset utanför staden där vi såg mycket natur (påminde en del om Åhus sandskogar). Besökte även ett ungdomscenter. På kvällen strosade vi runt i gamla stan. Tyvärr var mycket stängt en

Fantastisk födelsedagsweekend
lördag 27 augusti 2016 - Gdańsk, Pommern, Polen

Hade otroligt varmt väder, åt gott både på båten och i land.Champagne för 60kr glaset och god mat.I Gdansk gick vi en guidad tur.

Rundtur Sri Lanka

Rundtur Sri Lanka

17 januari 2020 - 30 januari 2020

Rundresa på delar av Sri Lanka med familjen.

Första utlandsresan med Sixten, spanska fastlandet

Första utlandsresan med Sixten, spanska fastlandet

30 september 2018 - 30 oktober 2018

Vår första utlandsresa som en familj med barn. Sixten ska börja uppleva världen! Vi bor 6 nätter i Barcelona och 7 nätter i San Sebastian. Vi ser fram emot värme, upplevelser och god mat!

Jobbresa Litauen

Jobbresa Litauen

23 april 2017 - 26 april 2017

Jobbresa till Kleipeda, Litauen.

Tjejresa våren 2017

Tjejresa våren 2017

11 maj 2017 - 14 maj 2017

Äntligen ska tjejgänget åka på weekend tillsammans i Europa.

Mammas 60-årsresa

Mammas 60-årsresa

4 februari 2017 - 11 februari 2017

Åker med familjen till Gran Canaria för att fira mamma som fyller 60 år!

Överraskningsresa i 30-årspresent till Johannes

Överraskningsresa i 30-årspresent till Johannes

26 augusti 2016 - 29 augusti 2016

Födelsedagspresent till min nyblivna 30-åriga make som tjatat om att han så gärna vill åka till Polen. Så då får han en resa dit! Överraskningen är också att hans föräldrar kommer vara där när vi kommer fram :)

Bröllopsresa :) <3

Bröllopsresa :) <3

16 september 2016 - 9 oktober 2016

Vår bröllopsresa! Och första gången vi reser till den Afrikanska kontinenten. Passar på; att besöka tre länder med lite olika aktiviteter i varje. Vandring och kultur i Marocko tillsammans med vårt värdpar Måns och Agnes. Sedan safari i Kenya (Masai Mara och Lake Nakuru national park) innan vi avslutar med sol/bad och upplevelser på Zanzibar.

Polen - kort kick-off med jobbet

Polen - kort kick-off med jobbet

30 januari 2016 - 2 februari 2016

Båt Karlskrona - Gdansk och turism/inspiration "the Polish way" (snabbt) i Gdansk och Gdynia med jobbet!

Jämtlandstriangeln

Jämtlandstriangeln

7 juli 2015 - 10 juli 2015

Jämtlandstriangeln med fästman och svärföräldrarna i sommarsverige!

Albanien och Montenegro i höst

Albanien och Montenegro i höst

16 oktober 2015 - 25 oktober 2015

En höstresa för att upptäcka några nya länder! Börjar i Tirana med omnejd innan vi upptäcker Montenegro.

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emilia uppdaterar sin resa