Hejsan Emma här.. Är ute på äventyr =)
hemstad Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige
Senast aktiv - från Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige
Ingen somn & vidrigt hostel!
söndag 10 december 2006 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

Alltsa Vi ar sa sura och trotta idag..hehe Vi anlande till Dublin inatt sa vi har sovit lite grann pa flygplatsen. Sedan tog vi bussen in till varat hostel jattetrotta och tankte ga och sova... MEN man far inte checka in forrens 15.00. Det finns alltid allrum pa hostelen sa vi begav oss dit for att

Helt galet kom hem vid 6 imorse..
fredag 8 december 2006 - Málaga, Andalusien, Spanien

Jahajja igår ramlade in vid klockan halv 6 på morgonen.. Vi var ute med en som jobbar här på hostellet.. Han heter [u]alchsdjhgjha nånting..[/u] från Argentina, rätt coolt ändå ju. Hanna flätade hans långa krulliga här på dansgolvet.. Jag tror att hon var rätt så förfriskad

Vi ar vespaglidare
torsdag 7 december 2006 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

vespa upp i bergen har hyrt vespa! de var kul och laskigt. har aldrig kort forut men nan gang ska vara den forsta... kanske inte sa bra att ova mitt inne i stan.. spanjorerna har ett ratt hett trafiktemprament... dom tuatde och gormade at oss... vi hyrde var sin vespa, ratt crapiga men dom gick

Hojk pa er alla!
måndag 4 december 2006 - Ölandsgatan, Kalmar, Kalmar län, Sverige

Idag har vi legat pa stranden och solat, sa himla skont! Vi har aven kakat varan forsta tapas.. Det var jattegott, men han som vi bestallde av fattade nada sa vi fick blackficsk istallet for ost.. Helt sjukt ju .. sa segt kott inte speciellt gott buhh.. Men vi bestallde in en ostblandning och

Halsont, Barnvakt, chokladmackor & Harklippning
lördag 2 december 2006 - Málaga, Andalusien, Spanien

Hej allihopa där hemma i det kalla (hoho).. Jag har precis kommit från frissan så nu kommer ni inte känna igen mig när jag kommer hem igen, gutt ju, kanske man får va ifred (skämt).. halsen gör Förbannat ont trots att jag har fått medicin. Jag får förmodligen släpa mig tebaka till

Jobb, nervositet & spanning...
onsdag 22 november 2006 - Dublin, County Dublin, Irland

Jahopp ja, då har man fått jobb också.. Det är ju inte helt fel det! Jag är jävligt nervös, börjar imorgon klockan 9.50. Jag har ju aldrig jobbat inom fashion hehe.. Gud ja spännande.. ångest hihi. Annars så har vi haft några roliga utekvällar och haft det jättekul som vanligt

Pa utflykt till Howth!
måndag 20 november 2006 - Dublin, County Dublin, Irland

Tjena alla! Den här helgen har varit såå rolig.. Vi har varit ute och dansat och haft skitkul! Varat gäng pa 4 personer har nu uppgraderats till 11 personer, det ar jättekul.. Hela gänget hittar på saker ihop och har skitkul. Det är 4 svenskar, typ en massa fransman och folk från Canada

Nyss hemkommen =)
lördag 18 november 2006 - Dublin, County Dublin, Irland

Jöhöpp nu är klockan snart halv fyra och vi har precis kommit hem från en jättetrevlig utekväll på Q-bar.. Vi började med att sitta nere i köket på hostelet och förfesta. Det var jag och Hanna, våra nya kompisar från Umeå och sen folk från hela världen.. Vi var nog iallafall 30

Dansa med hela varlden
torsdag 16 november 2006 - Dublin, County Dublin, Irland

Jepp det var precis vad vi gjorde igår. Vi satt i köket med våra nya friends från Umeå och några fransmän och pratade och hade jättetrevligt. Sedan gick vi ut och dansade natten lång. Ganska kass musik dock men va fan hehe.. Idag har jag haft en go dag.. Rusat runt på stan och sen har

Vi har varit ute och rockat =0)
onsdag 15 november 2006 - Dublin, County Dublin, Irland

[b]Tjena! [/b] Vi har lagt lägenhets letandet på hyllan nu ett tag framöver. Det var så pressande att rusa runt i stan hela dagarna..Men ändå rätt så kul. Detär kul att se hur folk bor här. Det kan vara allt från grafitti gator och en massa pack till rätt schyssta områden. Svartmögel

Malaga, Spanien

Malaga, Spanien

26 december 2006 - 31 december 2006

En rolig rundtripp till Spanien!

Goteborg; Halloweenfest & trevligt Sallskap

Goteborg; Halloweenfest & trevligt Sallskap

3 november 2006 - 5 november 2006

En tripp till Göteborg för att träffa Hanna & Thomas. Sedan åker vi vidare till Dublin.

DUBLIN

DUBLIN

6 november 2006 - 25 november 2006

Jag och Hanna ska snart iväg till det vackra Irland.. Vi kommer att befinna oss i Dublin de närmsta månaderna, det kommer bli underbart..

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emma uppdaterar sin resa