Sista etappen hemåt!
måndag 29 juli 2019 - Sverige

Då gör jag ett nytt försök. Mitt förra inlägg lyckades försvinna...😟Vi kom fram till Berlin. Gjorde Berlin. Nä det gjorde vi inte 😂🤣😎Vi låste in våra  väskor och tog oss ut från stationsområdet. Kom en liten bit bort längs floden. Hittade ett ställe med mat, dricka och

Del ett av hemresan. Någonstans i Tyskland.
söndag 28 juli 2019 - Tyskland

Vi kom upp och kom iväg i god tid till tåget. Visade sig vara två tåg ihopsatta, vad nu termen för det är...😉 Men det blev struligt för vissa som inte hade koll på tågnummer och letade efter rätt tågvagn. Vi hade dessutom några som satt på våra platser som till en början inte

Sista dagen!
lördag 27 juli 2019 - München, Bayern, Tyskland

Tjolahopp! Nu är snart äventyret slut! Men först en dag i München!Det började med det utlovade regnet! Så vi stressade inte ner för att äta frukost. Efter intaget av frukost så var det uppehåll och vi knallade iväg mot tyska muséet! Det var en bit! Men vem gillar inte lite promenader?

En varm dag i München 🌡🌞🍻
fredag 26 juli 2019 - München, Bayern, Tyskland

Det blev en heldag på stan! Bor man typ vid tågstationen och går hela vägen till Englische garten så blir man på stan hela dagen! Särskilt i den här hettan! Linnea, pappa, Pontus och Ida badade med alla andra Münchenbor i floden som rinner genom parken. Det var nog skönt! Men jag blev en

Då tog vi vårt pick och pack och åkte till Tyskland😃
torsdag 25 juli 2019 - München, Bayern, Tyskland

Vilken varm natt vi haft! Tror inte det blev svalt någon gång under natten som var. Så alla vaknade kokta och kanske inte så utvilade vi velat.. Men lite härlig frukost och massa kaffe på det så funkar allt🤪🤗😎Sen packade vi våra väskor. Försökte få våra härliga barn att inse

Vilken hetta!🥵
onsdag 24 juli 2019 - Axams, Tyrolen, Österrike

Vi har det riktigt varmt. Om inte det framgått tidigare... försöker att inte klaga! Det är skönt när det är varmt! Men vi har ingen AC här.. Så kan tänka mig att vi har ungefär 28grader på rummet.. svetten rinner och har ingen aning om hur man ska somna.. Men tillbaka till den annars

Idag blev det Innsbruck!
tisdag 23 juli 2019 - Axams, Tyrolen, Österrike

Tack för namnsdaggratulationerna! Ja ni få som grattade mig😉Idag tog vi bussen ner till Innsbruck. Varmt har vi det så det var inte en lätt dag.. hahaVi tog oss till gamla stan. Fin stad med fina vyer! 😍Sen tänkte vi oss alpenzoo. Vi var tvungna att göra ett lunchstopp för barnens

Alperna 😍
måndag 22 juli 2019 - Axams, Tyrolen, Österrike

En dag blan höga berg ❤😍Frukosten på hotellet fick godkänt! Efter en vecka i Rimini med lite långtråkig, nä heltråkig frukost kändes morgonens frukost riktigt bra! Heja Österrike 😁Sen kollade bilen buss till en linbana upp på riktigt hög höjd! Men först en tur till bankomat och

Resdag!!! Innsbruck som visade sig sluta i Axams..
söndag 21 juli 2019 - Axams, Tyrolen, Österrike

En lång dag blev det. Började dagen i Rimini. Tog det lugnt. Packade ihop det sista. Knatade till slut till busstationen. När väl bussen kom visade det sig snabbt att det var några stycken till som tänkt åka buss😬🤪 Trångt. Vi underlättade inte det riktigt med två stoooora

Sista dagen.. i Rimini
lördag 20 juli 2019 - Rimini, Emilia-Romagna, Italien

Då var vår Italien tripp över.Blev en dag på stranden. Värmen ökar på så mycket tid i vattnet var skönt. Men det är ju också ljummet.. vilka problem vi har..🤣😂⛱Vi började tyvärr dagen med att se en man medvetslös på gatan cykeln låg bredvid..😱😨 en polis och massa folk

Tågluff med barn i Europa

Tågluff med barn i Europa

7 juli 2019 - 29 juli 2019

På söndag börjar resan söderut! Vi tar med våra tre barn på äventyr genom Europa med Rimini som sydligaste stopp. Innan dess blir det Malmö, München och Bolzano hemvägen går via Innsbruck. Packningen har vi på ryggen. Mormor fick vi med oss också som möter upp i Malmö!

Thailand

Thailand

20 februari 2019 - 7 mars 2019

Ett avbrott från vardagen och gråa vintern i Sverige. Ljus, värme och ett helt annat tempo. Sen kan vi möta våren i Sverige med ny energi😊

Sicilien

Sicilien

12 juni 2018 - 27 juni 2018

Familjetripp till Sicilien. En välbehövlig paus i vardagen ❤

Schweiz

Schweiz

4 juli 2010 - 12 juli 2010

Mestadels vandring i alperna

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emma uppdaterar sin resa