Vegas!
onsdag 11 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, USA

Heej!Nu var det länge sen jag skrev några rader här men det har inte hänt allt för mycket sen sist! Vi passerade Hooverdammen på väg till Vegas sen har vi mest slappat vid poolen, shoppat lite och hängt på "The strip". ​​Det finns så mycket att se här så man blir aldrig klar :) Vi

Horseshoe Bend, Antelope Canyon & Grand Canyon
fredag 6 oktober 2017 - Williams, Arizona, USA

Hej på er!Som ni säkert redan sett har vi njutit av naturen här i Arizona de senaste dagarna. På onsdagen åkte vi till Page, ett litet samhälle där vi skulle se på Horseshoe Bend och Antelope Canyon. Man kan inte åka till Antelope själv utan måste ta en guidad tur och inte visste vi att

En dag i bilen
onsdag 4 oktober 2017 - Flagstaff, Arizona, USA

Hej!Idag har jag inte mycket att berätta :) Vi lämnade hotellet vid 9 imorse och åkte mot ett stort köpcentrum där Leif sett ut en jaktbutik, och inte av den lilla sorten 😂 Det var faktiskt ganska häftigt, butiken låg i ett stooort timmerhus och var på två våningar. Det fanns

Santa Monica Beach, Hollywood skylten & shopping!
tisdag 3 oktober 2017 - Norwalk, Kalifornien, USA

Hallå!​​​​​​Idag startade dagen med meddelanden hemifrån som berättade om skjutningen i Las Vegas igår kväll. Så hemskt och man blir verkligen nojig när man befinner sig så nära, men ändå så långt bort.. Hotellet vi bor på nu har nästan lika mycket frukost som man får

Big Sur, Universal Studios & Hollywood
måndag 2 oktober 2017 - Los Angeles, Kalifornien, USA

Hej på er!Nu var det länge sen ni fick någon rapport här, vi har kommit till hotellen så sent om kvällarna så man har somnat ganska omgående. Dessutom har internet varit värdelöst på de senaste ställena! Nu bor vi dock mycket bättre i två nätter så nu ska ni få lite bilder också!

Lombard Street, Twin Peaks & Monterey
fredag 29 september 2017 - Monterey, Kalifornien, USA

Ser du inte hela inlägget? Tryck på den blå rubriken ovan så visas hela inlägget+alla bilder :) Igår lämnade vi vårt hotellrum där vi bott de senaste tre nätterna. Vi tänkte ta en taxi men det slutade med att vi gick ända till biluthyrningsfirman ändå. Vi hämtade ut vår Hyundai

China town, Alcatraz & cable car
torsdag 28 september 2017 - San Francisco, Kalifornien, USA

Phu en sån dag! Klockan är 21,42 här och vi är fortfarande vakna! Nu har vi kanske fått ordning på dygnsrytmen :)Idag var det en tur till alcatraz som stod på schemat, vi tog vägen om China town som är världens största utanför Asien! Sen färjan ut till Alcatraz Island där vi gick runt

Painted ladies, golden gate & fishermans warf
onsdag 27 september 2017 - San Francisco, Kalifornien, USA

God morgon!Igår började vi dagen med en mils promenad till golden gate bron. Det var 28 grader varmt och inte ett moln på himlen! På vägen dit gick vi förbi painted ladies, några kända hus här i stan! Bland annat med i introt till Fullt hus för den som såg på det ;) Efter en kort

Nu är vi här!
tisdag 26 september 2017 - San Francisco, Kalifornien, USA

Hej på er! 👋Nu är vi äntligen framme i USA!Vi började resan kl 05.45 från Bonäs och drygt ett dygn senare kunde vi landa på hotellet Casa Loma i San Francisco! Flygresan gick bra och vi fördrev tiden med lite halvbra filmer som vanligt. Flyget var lite försenat men det flög de in sen,

USA

USA

25 september 2017 - 17 oktober 2017

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Emelie uppdaterar sin resa