Otroligt sugen på att hamna i ett äventyr.
hemstad Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Beech Mont
fredag 27 juni 2014 - London, England, Storbritannien

Hej! Sen vi kom tillbaka till Queensland har vi solat på en strand, gått på pubrunda, ätit middag med Lukasz föräldrar och haft en tjejresa till en stuga i bergen. Stugan var urlyxig, men väldigt, väldigt kall. Vi gick på två vandringar med fantastisk utsikt och eftersom Cilla brukar ha

Northern Territory
måndag 23 juni 2014 - Brisbane, Queensland, Australien

Vi kom tillbaka till Brisbane tidigt igår morse och har redan haft en utekväll/ sunday session, en dag på stranden och Polsk middag. Men NT var otroligt, helt olikt resten av Australien som jag har sett innan. Överallt var det torrt, men ändå massa buskar, träd och gräs. Gräset bränner

Nu och då
fredag 13 juni 2014 - Brisbane, Queensland, Australien

Nu har vi varit i Australien i en och en halv dag. Det känns lite konstigt att känna igen saker, men ändå inte ha varit där. Jag har ju besökt Brisbane innan men inte varit överallt. Vad jag tror att jag menar är att det är underbart att vara tillbaka down under igen och jag kommer ihåg

En tredjedel av resan avklarad. ..
tisdag 10 juni 2014 - London, England, Storbritannien

Haha nä inte riktigt, men första stoppet är avklarat och sen är det bara Hongkong, ett snabbstop i Cains, där vi inte får gå av och så slutligen Brisbane :-D. Vi har redan mött skumma typer, trott att vi har glömt saker och dränkt oss i parfym på flygplatsen. Resan är i full gång.

Feta ost
måndag 24 juni 2013 -

Som kanske många av er vet så är jag lite kräsen med maten. Därför när jag åker utomlands brukar det vara enklast att äta vegetariskt eller kyckling. Det är i princip det jag lever på. Men denna resa är ju lika mycket nöje som utmaning och därför har jag prövat lite nytt och lite

Island life
lördag 22 juni 2013 -

Så mycket har hänt. Födelsedagsfirandet tog plats på två restauranger och avslutades med vin och dans och spontanbad i havet. Väldigt kul, jag räknar mig definitivt som en i gänget. Dagarna flyter på med lektioner och badande och diverse kvällsaktivitet. I torsdags var vi på en Eco

MESPOM MESPOM
tisdag 18 juni 2013 -

Det känns som jag har varit här en vecka. Så mycket har hänt och händer hela tiden, dagarna är fulla av aktiviteter. På grund av brist på Internet så skriver jag i word och sen lägger över här. När jag anlände i Aten slog värmen mot mig, vi gick in på flygplatsen och inte för än

Imorgon
söndag 16 juni 2013 - Stortorget 9, Lund, Skåne län, Sverige

Ja nu sitter jag här halv ett på natten med vetskapen om att jag ska upp om 4 timmar och börja bege mig mot Grekland, Lesbos och Sigri. Detta mycket på grund av att det ändå är en rätt så spontan resa (fick ju boka på stubinen för 8 veckor sen), tron om att jag är en superhjälte (som

Veckan som gått
måndag 27 maj 2013 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Jaha en vecka till har gått. Förra helgen jobbade jag tack vare Louise G två dagar. Kollade Eurovision med Martina och Sillen, kul fast inte Sverige vann ;) På måndagen tog jag och Tracy lång lunch och begav oss till Kungsträdgården för att vara med på Guldfesten med Svenska Hockey

fortsättning...
fredag 17 maj 2013 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Okej, på plats på tåget. Jag testar de hörlurarna jag fick till min supersnygga smartphone och de är inte bara superbekväma, de stänger dessutom ute allt bakgrunds ljud. Så även när jag inte har musik på så hör jag inte den snarkande damen som sitter bredvid mig ;) Tillbaks till mina

The final state

The final state

10 juni 2014 - 2 juli 2014

Underbara vänner, Nordern Territory, Brisbane, Melbourne and back ;-)

Jag+International students+Grekisk ö= Amazing!!

Jag+International students+Grekisk ö= Amazing!!

16 juni 2013 - 29 juni 2013

Två veckors Sustainable Tourism kurs i Grekiska ö-världen, vad mer kan man önska ;)

Drömpraktiken i Storstan

Drömpraktiken i Storstan

1 april 2013 - 2 juni 2013

På riktigt i Australien

På riktigt i Australien

22 januari 2012 - 28 augusti 2012

Lite strandhäng i Singapore och Malaysia med mitt alter ego. Och sen det största äventyret i mitt liv!!! Att plugga en termin i Perth!!!

my American Adventure

my American Adventure

31 augusti 2011 - 13 september 2011

City life, camping och bröllop =)

Nu eller aldrig

Nu eller aldrig

9 juni 2010 - 12 juli 2010

Fem veckors äventyr all on my own =D

Muren, Kulturen, Mannen!!!

Muren, Kulturen, Mannen!!!

8 augusti 2009 - 23 augusti 2009

Pojkvännens dröm blir min verklighet !!

Sommar på vatten

Sommar på vatten

17 juni 2009 - 1 juli 2009

Båtluff i Grekland, med mina underbara vänner !!! =D

Africa here we come !

Africa here we come !

2 november 2008 - 25 november 2008

Resa runt med buss och campa i vildmarken !!!!!

New Zealand 4-ever

New Zealand 4-ever

9 januari 2007 - 15 juni 2007

The best time of my life

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Evelina uppdaterar sin resa