Framme!
måndag 15 december 2014 - Santa Cruz, Aruba

Måndag 15/12, 06.44 Jösses, vilken värme! Men nu är framme! Av planet, genom passkontrollen, hämta bagaget, genom tullen, till bussen, till hotellet, köa i receptionen, golfbil till rummet. Klart! Vi landade på rummet vid kl 20 lokal tid, och har fått ett fantastiskt läge. Från

Resan till Aruba
söndag 14 december 2014 - Santa Cruz, Aruba

Söndag 14/12, kl 20.20, typ. Ff på planet. Bara tre timmar kvar till landning.... Känns otroligt segt faktiskt. Men åtta timmar är ändå avklarade! Och vi måste ju gnälla. Lite iaf... Thomas Cook - jösses vilka små stolar! Smala, hårda, pyttebord. Ovanligt för en så här lång

Dreamland!
fredag 30 oktober 2009 - Dubai, Förenade Arabemiraten

Idag var vi uppe med tuppen och begav oss ca 45 min inåt landet till en annan emirtat. Där fanns Dreamland =vattenlekpark för barnen! Jätte skoj tills Nicke fick en allergireaktion efter lunchen... Allt gick bra, medicinen var med och efter en stund så var det full fart på honom igen.... Vi

Redan torsdag kväll...
torsdag 29 oktober 2009 - Dubai, Förenade Arabemiraten

Hej igen! Jösses vad dagarna går fort! Nu har vi varit här i 2dagar och tyvärr är det bara fredag, lördag och söndag kvar sen åker vi hem... Som Nicklas säger: Mamma, det här var mycket mycket bättre än jag hade väntat mig! Jag instämmer till fullo! Tyvärr så är Nettan och Frank

Nu är vi här!
onsdag 28 oktober 2009 - Dubai, Förenade Arabemiraten

Hej på er, Äntligen är vi framme i Dubai! Kom hit i natt ca 01.30 lokal tid... Resan gick bra... Nettan hämtade oss på flygplatsen o vi åkte hem o sov...ett par timmar... 04.30 svensk tid vaknade Nettans små knoddar, Linnea o Frank! Vi sov en stund till... Idag har vi tagit det lungt,

Bokat resa till Dubai!
tisdag 15 september 2009 - Dubai, Förenade Arabemiraten

Halloj! Äntligen!! är det dax att ut och resa igen! Idag så bokade jag en resa till Dubai för att hälsa på Nettan o familj som flyttade dit för ca 2 månader sedan. Den 27:e oktober bär det av till Dubai med mina barn, Nicke o Robert! Längtar!! Sol o värme kommer att göra mig/oss gott.

2021-2022

2021-2022

27 november 2021 - 15 januari 2022

Guadeloupe

Guadeloupe

6 januari 2017 - 20 januari 2017

Semester i Västindien. Igen.

Aruba

Aruba

14 december 2014 - 29 december 2014

Semester och en liten försenad bröllopsresa till Aruba med min make Mike!

Turkiet

Turkiet

17 juni 2012 - 24 juni 2012

Resa med familjen till Turkiet/Incekum, sol & värme - precis det vi (jag) längtar efter :O)

Antibes & Cote d'Azur

Antibes & Cote d'Azur

8 juli 2011 - 11 juli 2011

En minismester på Franska Rivieran. Och i "Alpes-Maritime".

Frankrike Lugrin

Frankrike Lugrin

1 augusti 2011 - 7 augusti 2011

Resa till Lugrin/Frankrike och hämta hem Nicklas o Robert! Ev. följer Julia & Samuel med och vi stannar en vecka hos mamma & Claude :O)

Domnikanska republiken

Domnikanska republiken

24 februari 2011 - 11 mars 2011

Resa till Domnikanska republiken med Mike, Nicklas, Robert, Julia och Samuel. Vi skulle egentligen åkt en vecka till Egypten under sportlovet men pga oroligheterna där just nu så ombokade vi resan häromdagen och nu blir det 15 dagar i Domnikanska republiken. All inclusive, bad, sol, äventyr och förhoppningar om härliga dagar med hela familjen <3

Drömresan!!! Fiji, Vanuatu, Cooköarna, Nya Zeeland, Australien.. Hongkong

Drömresan!!! Fiji, Vanuatu, Cooköarna, Nya Zeeland, Australien.. Hongkong

1 november 2011 - 31 januari 2012

Ingen bokad resa än men .... målet är att resa slutet av nästa år med hela familjen :) Hoppas å drömmer..

Egypten

Egypten

1 mars 2011 - 1 mars 2011

Sportlovs resa till Egypten med familjen. Sola, bada och njuta av värme :)

Vuxenhelg i Helsingborg & Lübeck

Vuxenhelg i Helsingborg & Lübeck

29 april 2010 - 2 maj 2010

Vi ska hälsa Anita & Per i Helsinborg, och sedan bila ner till Lübeck med dem för en vuxenhelg tillsammans. (I Åsas värld innebär det S-H-O-P-P-I-N-G ) Ska bli hur kul som helst!

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Åsa uppdaterar sin resa