Hemma igen!

Oj vad resan gick snabbt och smidigt hem. Vi sov allihop på planet, i alla fall en liten stund. Jösses vad kallt det var och vilken skillnad. Snålblåst och minus åtta grader. Tacksam att Janne och Irené hade med både jackor, mössor och vantar till oss. När vi klev av planet stod Idas

Ny tatuering!
tisdag 27 februari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Jonathan är så dålig, har haft hög feber och kramper i magen hela natten och idag. Går det inte över får vi åka till doktor Salarin imorgon. Jonathan har i alla fall klarat sig hyfsat bra själv så vi åkte till Thaicat. På kvällen var vi på quiz med Wenche och Maria med familjer.

Pigges födelsedag!
lördag 24 februari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Pigges födelsedag och eftersom vi gjorde samma sak förra året när han fyllde år så blev det också en tradition för vi gjorde samma sak i år. Vi träffades borta på slow down där vi åkte longtailbåt till en katamaran som låg utanför longbeach. Shit vad stor båt och så mycket

Sista dagen!
torsdag 1 mars 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Sista dagen och Jonathan mår bättre, han orkade till och med följa med till Thaicat idag. Vår sista dag blev så lyckad och rolig. Vi umgicks hela familjen med bad, bordtennis och bubbel på stranden. På något sätt känns det inte jobbigt att åka hem, vilket det gjort tidigare gånger. Man

Sista kvällen!
onsdag 28 februari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Imorse var det svårt att gå upp men jag gjorde det i alla fall. Sista passet med Amelia. Wenche följde också med vilket gjorde det lite lättare att gå. Emrik, Jonathan och Ida låg kvar i sängen. När jag kom tillbaka var Emrik med Jonathan hos läkaren för att se så det inte var dengue

Utskrivningssamtal på skolan!
måndag 26 februari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Vaknade av att det var varmt i rummet, strömavbrott. Man vänjer sig snabbt vid enkla saker och för oss är det inga problem eller något att klaga på vilket kanske hände lite oftare i början av vår vistelse. Gick i alla fall upp och åt frukost tillsammans med Emrik innan han gick iväg för

Dagen efter!
söndag 25 februari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Lite segare dag än igår men så blir det när man haft roligt. Emrik, Ida och Ellen spelade volleyboll, den sista för den här gången på Lanta. Jonathan hängde med Emil hela dagen. Jag satt ensam på stranden och lyssnade på en massa spännande och bra poddar tills Emrik kom tillbaka. Då

Idas sista dag i skolan!
fredag 23 februari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Tidigt morgonpass hos Amelia, skönt. Idag har Ida gjort sin sista dag på skolan, bra kämpat! Vet att det har varit både toppar och dalar. För att fira tog vi en massage. På eftermiddagen kom det återigen lite regn så vår planerade träff på indianen med Maria, Johan, Elias och Oliver blev

Strandhäng på Thaicat!
torsdag 22 februari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Idag var vi återigen på Thaicat. När vi åkte dit och jag satt bak på moppen kände jag mig glad, nöjd och lycklig även om resan närmar sig sitt slut. Vi har haft tur som egentligen inte varit sjuka eller varit skadade så vi behövt uppsöka läkare den här gången. Vad gör jag när jag

Träff med Nathalie & Olivia!
onsdag 21 februari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Idag vilade jag mig från träning, knät inte bra. Emrik spelade volleyboll med Peo och för första gången i sitt liv var han med i A-klassen. Tyvärr åkte de ut i kvartsfinalen. Jag låg kvar på ”vår” strand och fick sällskap av Maria en stund. På kvällen gick jag & Emrik till

Thailand Koh Lanta 2017/2018

Thailand Koh Lanta 2017/2018

14 december 2017 - 2 mars 2018

Thailand Koh Lanta 2016/2017

Thailand Koh Lanta 2016/2017

4 november 2016 - 7 mars 2017

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Linda uppdaterar sin resa