Tisdag 16/1
tisdag 16 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Äntligen har vi fått tid att umgås med Pigge & Monica. Det var verkligen på tiden och alltid lika trevligt. Vi hade bokat bord på Cozy en restaurang som ligger på Longbeach och ägs av Anders och Linda. Varje vecka serverar de veckans svenska meny och den här veckan är det raggmunk med

Mammas födelsedag!
måndag 15 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Idag är det mamsens födelsedag, stort grattis! Hoppas din dag blir fantastisk! Vi saknar dig!Även idag var det till en början disigt men betydligt varmare och solen kom fram till slut. Jag hade bokat tid för ännu en behandling hos Yao. Emrik var hemma och arbetade. Idag åt vi lunch

Söndag 14/1
söndag 14 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Det är inte klokt det här…..ingen sol idag heller och dessutom kallt. Emrik som brukar åka och köpa färskt bröd på morgonen frös som bara den. Var till och med så att vi fick stänga av luftkonditioneringen och krypa ner i sängen igen. Nu känns det kanske alltid som jag skriver om

En dag i sportens tecken!
lördag 13 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Emrik väckte mig med frukost på sängen, så mysigt och vilken lyx. Efter det gick jag bort och tränade. Nu märks det verkligen att skolorna har börjat och att det har kommit mer folk till ön. Idag var vi dubbelt så många än förra veckan, roligt. Idag var det bootcamp, vilket innebär

Fredag 12/1
fredag 12 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Startade dagen med ett träningspass, skönt. Emrik och Jonathan åkte till gymmet. När alla var klara la vi oss på stranden en stund även om det var molnigt. Eftersom det är fredag slutade Ida tidigt, hon lunchade med Ella.Idag hade vi bestämt träff med Åsa & Kari och bokat bord på

Regn, regn och regn!
torsdag 11 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Jaha vad säger man, regn, regn, regn hela dagen lång. Pratade med en kompis och sa att vädret stabiliserats men det har det inte. För oss som är longstay kanske det inte gör så mycket men stackars de som betalt dyra pengar och är här på charter. Inte nog med att det regnar, det är kallt

Idas första skoldag och volleybollpremiär för Emrik!
onsdag 10 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Vaknade laddade och förväntansfulla inför Idas första skoldag och årets första volleybollturnering för Emrik.  Skulle vaden och benet hålla? Emrik hade bestämt att spela med Kari vilket de gjorde även förra året och vann B-finalen. Skulle de upprepa det även i år?Jag tränade innan

Familjen Zetterlund åker hem!
tisdag 9 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Så var de här tre fantastiska veckorna över, de gick verkligen i en rasande fart men så mycket roligt vi har haft. Allt har verkligen varit perfekt och vi har träffats i lagom dos och utan för mycket planering. Vi har alltså tagit dagen som den kommer, Carpe Diem!Imorse även om syrran med

4 Öar!
söndag 7 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Idag var vi på utflykt, 4 öar tillsammans med syrrans familj. Det som var mest roligt var att även Jonathan & Ida följde med. Till en början var de inte jättepigga då det kom hem sent på natten men de piggnade snart till. Först åkte vi ut till Koh Mook och Emerald Cave, det var fem

Familjen Zetterlunds sista dag!
måndag 8 januari 2018 - Koh Lanta, Krabi, Thailand

Eftersom vi går och lägger oss i hyfsad tid vaknar vi tidigt, så även idag. Emrik & Jonathan åkte och tränade medans jag gick till syrran. Så tidigt har jag aldrig varit på stranden 09.00. Idag har det varit kanonväder vilket har varit sällsynt än så länge. När Emrik &

Thailand Koh Lanta 2017/2018

Thailand Koh Lanta 2017/2018

14 december 2017 - 2 mars 2018

Thailand Koh Lanta 2016/2017

Thailand Koh Lanta 2016/2017

4 november 2016 - 7 mars 2017

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Linda uppdaterar sin resa