Lite uppdatering: Nu för tiden sen barnen är utflugna så är det bara jag och min man, men dom följer gärna med fortfarande så fort tillfälle ges. Vi är en familj på 2 vuxna o 2 barn som älskar att resa och då helst till Thailand (Kamala)
hemstad Norrköping, Östergötlands län, Sverige
Senast aktiv - från Skärblacka, Östergötlands län, Sverige
10 Mars
lördag 10 mars 2018 - Stockholm, Stockholms län, Sverige

Vaknade 5:30 gick upp vid 6 tiden.Åt frukost, duscha och fixa ordning det sista. Carro flyttade över det sista till mormor & morfar. Vi möblerade tillbaka det sista i rummet. Åt frukost och sa hej till mamma,pappa & Carro. 7:05 hade inte Koko kommit så ringde men Mashouri sa att vi

9 Mars
fredag 9 mars 2018 - Kammala, Phuket, Thailand

Som vanligt upp vid 8 tiden. Idag plockade vi även ihop så mycket som gick och Carro bar över sin resväska till mamma och pappa eftersom hon flyttar över imorgon. Stranden som vanligt 9 , promenad, bad, massage, mat😎😊. Gick upp vid 16 tiden , hem och packa klart, duscha och gick förbi

8 Mars
fredag 9 mars 2018 - Kammala, Phuket, Thailand

Idag gick Marja och jag till templet innan vi gick till stranden sen blev det Sol,bad,mat. Sonja och Inge var vid poolen och vi andra var på stranden. Klockan 16 var det klippning för Kjell och mig, jag tog även hårtvätt och det är helt underbart😊vi tog vägen förbi Sonja och Inge för

7 mars
fredag 9 mars 2018 - Kammala, Phuket, Thailand

Robin, Chili,Tilda,Casper & Carro var på Peter's , Sonja & Inge var på Cluben och vi andra stranden. Jag och Kjella började med massage sen promenad,bad och låg kvar till 16 gick sen förbi Sonja & Inge och drack kaffe. Hem och duscha och softa innan  vi gick till stranden för

6 mars
fredag 9 mars 2018 - Kammala, Phuket, Thailand

Idag träffades vi 9 vid stranden för färd med longtail till Laem Singh beach. Vi han bara en liten bit ut så började motorn att ryka. Han fick inte stop på motorn förrens dom skar av sopaslangen. Det kom 2 vattenskotrar  och 2 longtailbåtar till undsättning för att se vad som hände. Vi

5 Mars
fredag 9 mars 2018 - Kammala, Phuket, Thailand

Sol,bad,promenad. Idag hade vi bokat Koko till 19 för att ta oss till Patong.Blev avsläppta på Jungceylon för lite shopping, Casper fick gå till spelhallen men det var fler som hade roligt där. Karin, Marja och jag kollade på kläder istället😉Mat på subway för oss alla förutom Chilli

4 Mars
måndag 5 mars 2018 - Kammala, Phuket, Thailand

Carro & co var på Peter's  eftersom Casper behövde hålla sig inne lite under denna dagen också och Carro hade varit ute med Milky dagen innan och kom hem vid 4 tiden. Mamma blev kvar med pappa ett tag pga sockerfall så mamma kom ner själv efter 11. Sonja, Inge, Veine och Marja kom

3 Mars
måndag 5 mars 2018 - Kammala, Phuket, Thailand

Idag var det dags för Sonja och Inge att flytta till hotelldelen istället. Karin och Lennart stannade hemma pga ont i ben och nacke. Klockan 9 kom Koko till Peters för att hämta upp Robin, Chilli, Tilda, Veine, Marja, Kjell och mig för att ta oss till Ao Sane. Carro var snäll och valde att

2 Mars
måndag 5 mars 2018 - Kammala, Phuket, Thailand

Strand,promenad,mat.Vi alla gick bort till Cluben för att möta upp S,I,V,M förutom Chilli och Casper som fortfarande behövde vara hemma. Vi fyllde upp en tuk med dom som kände att dom behövde, vi andra gick till fredagsmarknaden. Vi bestämde 19:30 vid utgången och att alla skulle köpa

1 Mars
måndag 5 mars 2018 - Kammala, Phuket, Thailand

Stranden, bad och promenad, mat på stranden. Gick hem vid 15 tiden för att hinna dricka kaffe och duscha innan vi kl 17 skulle bli hämtade och åka upp till  Baan chom view för att bada och titta på solnedgången.Vilket härligt ställe 😊Vi beställde in dricka och hoppade i poolen. Låg

12 augusti 2013 - 16 augusti 2013

Resa med familjen för att hälsa på familjen Grundström

London

London

30 maj 2014 - 1 juni 2014

Resa för att fira Lennart 75 år, Karin, Lennart, Matte, Sanna, Kjell, Jessica, Carro och Robin

Italien

Resa tillsammans med bästa vänner Lotta och Tonny

Thailand 2018

Thailand 2018

10 februari 2018 - 10 mars 2018

Denna resa kommer vi vara halva släkten på plats samtidigt i Kamala:-) Karin och Lennart är redan på plats dom åkte 18 januari. Vi kommer 11/2 men då blir det först Khao lak och sen Kamala. Veine, Marja, Sonja och Inge dyker upp 18/2 och 20/2 kommer Carro, Robin , Chilli, Casper och Tilda!

Thailand 2017

Thailand 2017

18 februari 2017 - 16 mars 2017

Semesterresa kombinerad lite försenad 50-års resa då det denna gången även kommer vara Carro, Robin, Angelie och Casper. Och på plats finns redan Matte, Sanna, Elliot, Alvin, Karin & Lennart

Kamala 2016

Kamala 2016

11 februari 2016 - 10 mars 2016

Då bär det snart av igen och och vi är väldigt glada för att vi även kan komma iväg även i år. Med på denna resan kommer även Sonja& Inge vara med på, Carro kommer flyga ner en vecka senare och Karin & Lennart finns på plats som dom brukar denna perioden.

Mallorca 1999

Mallorca 1999

28 maj 1999 - 4 juni 1999

Resa med Karin,Lennart,Kjell,Jessica,Carro,Matte & Sara

Vi kommer att skicka ett mail till dig när Jessica uppdaterar sin resa